درخواست شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات برای بازنگری در تعرفه‌های مخابرات

درخواست شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات برای بازنگری در تعرفه‌های مخابرات
   
درخواست شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات برای بازنگری در تعرفه‌های مخابرات |||| ||||

شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران با صدور بیانیه‌ای، هشدار داده است که قرار دادن شرکت مخابرات ایران در تنگنای تعرفه‌های ناعادلانه و غیرمنطقی، در حالی که مجبور به ارائه خدمت مبتنی بر هزینه افزایش‌یافته عناصر تولید است، نه تنها به اضمحلال شرکت می‌انجامد، بلکه موجب زیان مصرف‌کنندگان نهایی یعنی مردم ایران خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از کانال مخابراتی‌های ایران، شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ضمن تبریک به کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، آمادگی خود را برای همکاری دوجانبه در مسیر تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اعلام کرد.

شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ضمن تبریک به کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، آمادگی خود را برای همکاری دوجانبه در مسیر تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اعلام کرد.

شورای عالی در این بیانیه با تاکید بر حفظ کرامت و ادای به‌هنگام حقوق نیروی کار، آن را عامل اصلی در تولید و ارائه خدمت دانست و از سهام‌داران عمده و مدیران مخابرات ایران خواستار بازگرداندن ارتباطات سیار به مخابرات و پرهیز از تجزیه شرکت مخابرات به شرکت‌های تک محصولی شد.

در این بیانیه شورای عالی از وزیر ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات خواسته است تا با حفظ حقوق قانونی و منطقی در ارائه سرویس‌های مخابراتی، همگام با تغییر شرایط مولفه‌های تولید، با افزایش تعرفه‌های مخابراتی، این تعرفه‌ها را متعادل سازد.

شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات هشدار داده است که قرار دادن شرکت مخابرات ایران در تنگنای تعرفه‌های ناعادلانه و غیرمنطقی، در حالی که مجبور به ارائه خدمت مبتنی بر هزینه افزایش‌یافته عناصر تولید است، نه تنها به اضمحلال شرکت می‌انجامد، بلکه موجب زیان مصرف‌کنندگان نهایی یعنی مردم ایران خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
214 کلیک ها  شنبه, 11 ارديبهشت 1400 19:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا