افزایش رضایتمندی از سامانه پاسخگويی ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران

افزایش رضایتمندی از سامانه پاسخگويی ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران
   
افزایش رضایتمندی از سامانه پاسخگويی ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران |||| ||||

با پایش های تخصصی و آماری انجام شده، مرکز تماس 2010 یا سامانه متمرکز و کشوری پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سال 99  با میانگین زمان انتظار 33 ثانیه و حل مشکل 90 درصد مشتریان در اولین تماس، با افزایش رضایت مندی 96 درصدی مواجه بوده که در بخش پاسخگویی شرکت مخابرات ایران گامی رو به جلو به ویژه در حوزه مشتریان تجاری است.

 سامانه پاسخگویی 2010 ، مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران است که به صورت 24 ساعته براي پاسخگويي به مشكل هاي فني و سوال هاي مربوط به سرويس ها و صورتحساب مشتريان در سراسر كشور اختصاص دارد.

درحالی میانگین زمان انتظار پاسخگویی 33 ثانیه و سطح سرویس 80 درصدبوده است که در این مدت به بیش از 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.

امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران در سراسر كشور به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و ۷۰ درصد مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود. وجز موارد خاص همه مشتریان تا ۱۴ ساعت پاسخ مناسب دریافت میکنند

براساس اين گزارش، اين شبكه قابليت دارد تا امكان انتخاب زبان فارسي يا انگليسي، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرويس ها، تغيير سرويس فعلي، ارتباط با پشتيباني فني و اطلاع از وضعيت مكاتبه ها را در اختيار مشتركان قرار دهد.

همچنین اگر مشترکان از سرویس های نورونتا (سرویس های با توافقنامه سطح خدمات نقره) استفاده می کنند و نیاز به پشتیبانی دارند، می توانند با 2010 تماس بگیرند و کارشناسان متخصص این سرویس حداکثر طی۴ تا ۷ساعت، طبق SLA اعلام شده به رفع مشکل می پردازند


بیشترین میزان تماس ها مربوط به قطع ارتباط ناشی از سرقت تجهیزات ، تخریب و مشابه آن می باشد.


گفتنی است مرکز تماس 2010 در سال 99 با سطح سرویس 80 درصد ، میانگین زمان انتظار 33 ثانیه به 153000 تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان 68 بوده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
741 کلیک ها  سه شنبه, 07 ارديبهشت 1400 10:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا