ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی در طول ماه مبارک رمضان از وظایف مهم دینی است

ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی در طول ماه مبارک رمضان از وظایف مهم دینی است
   
ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی در طول ماه مبارک رمضان از وظایف مهم دینی است |||| ||||

 ایزدی به منظور تشریح انجام کامل فرائض دینی و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان با سید حمید حسینی، رئیس اداره روابط عمومی دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش راستین آناین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، ایزدی، مدیر مخابرات طی دیدار و گفتگو با  رئیس اداره روابط عمومی اظهار داشت: نکات و شیوه نامه های بهداشتی که مربوط به ماه مبارک رمضان است را طی پیامی  به همکاران بزرگوار  اعلام  نمائید و در راستای احترام و  حفظ شان این ماه مبارک و همکاران روزه دار تلاش کنید.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به نام تعیین شده برای سال 1400 توسط مقام معظم رهبری "تولید؛ پشتبانی و مانع زدایی ها" اظهار داشت: در سال جاری در حوزه شرکت مخابرات ایران  یک عزم ملی برای مانع زدایی و پشتیبانی حقیقی از صنعت مخابرات کشور به عنوان زیرساخت اصلی حوزه ارتباطات  وجود دارد .

 ایزدی ضمن تاکید بر رعایت هر آنچه برازنده و از جلوه های این ماه مبارک است، اظهار داشت: داشتن اخلاق و رفتاری نیکو و مناسب با ارباب رجوع و جلوگیری از مراجعه های غیر ضرور از مهم ترین اصل های ماه مبارک  رمضان می باشد و امید است، همکاران ما در راه خدمت رسانی  به هم استانی های گرامی به منظور  برقراری "ارتباطی فراگیر"  نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.

در ادامه  ایزدی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت شیوه نامه های بهداشتی  و همچنین دستورالعمل اداره ارتباطات و امور بین الملل، شرکت مخابرات ایران، با طراحی پوستر و کلیپ مناسبتی  با موضوع ماه مبارک رمضان و انتشار آن در فضای کاری همکاران، بارگذاری  روزانه ادعیه ماه مبارک رمضان در سایت و اینستاگرام منطقه و  برگزاری مراسم گرامیداشت این ماه مبارک طبق دستورالعمل های ارسالی و مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت غیر حضوری،  این ماه مبارک را گرامی خواهیم داشت

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
379 کلیک ها  سه شنبه, 24 فروردين 1400 14:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا