چاپ کردن این صفحه

​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی

​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی
   
​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی |||| ||||

  ​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام آغاز فاز دوم ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات، گفت: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان و دفاتر ICT روستایی که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند ملزم می باشند حداکثر تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه به سامانه ارزیابی و رتبه بندی سازمان مذکور مراجعه و به صورت برخط نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه تمامی 535 دفتر پیشخوان شهری و همچنین ۴۲دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی استان که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند، تصریح کرد: منبعد خدمات دستگاهها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آنها واگذار می‌شود و دفاتر مذکور با مراجعه به این سامانه به آدرس : www.prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir ، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
 
وی با بیان اینکه تمامی مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در این سامانه بصورت برخط و الکترونیکی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ارزیابی دفاتر از 18 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
سهرابی در پایان تاکید کرد: دارندگان پروانه مکلف به دقت در تکمیل اطلاعات بوده و در صورت مشاهده مغایرت با مستندات موجود و بازدیدهای کارشناسان، مسئولیت هر گونه پاسخگویی به عهده دارنده پروانه می باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
505 کلیک ها  یکشنبه, 22 فروردين 1400 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط