• مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خبر داد:

تامین پوشش تلفن همراه برای جاده های فاقد ارتباط در فارس

تامین پوشش تلفن همراه برای جاده های فاقد ارتباط در فارس
   
تامین پوشش تلفن همراه برای جاده های فاقد ارتباط در فارس |||| ||||

  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احداث و راه اندازی چهار سایت جاده ای و تامین پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در چهار محور مواصلاتی خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه احداث این چهار سایت در راستای تحقق مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس و پوشش حداکثری محورهای مواصلاتی بوده است، اظهار کرد: برای توسعه ارتباطات سیار جاده ای استان، احداث 13سایت تلفن همراه برای تامین پوشش 120 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان در 12 محور پیش بینی شده بود که هم اکنون با راه اندازی این چهار سایت، پوشش تلفن همراه برای 37 کیلومتر از جاده های فاقد ارتباط استان تامین شده است.
 
مهرداد سهرابی گفت: با احداث و راه اندازی دو سایت اپراتور اول، محور مواصلاتی رستاق- گدارپنبه شهرستان داراب به میزان 11 کیلومتر و محور مواصلاتی درز-سایبان شهرستان لارستان به میزان 13 کیلومتر تحت پوشش اپراتور اول قرار گرفتند و همچنین با احداث و راه اندازی دو سایت اپراتور دوم، محور مواصلاتی فاریاب- اخند شهرستان مهر به میزان 9 کیلومتر و محور مواصلاتی اوز- بختیارویه شهرستان لارستان به میزان چهار کیلومتر تحت پوشش اپراتور دوم قرار گرفتند.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس و همچنین تلاش و زحمات همکاران اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، مخابرات منطقه فارس، شرکت ارتباطات سیار (اپراتور اول) و اپراتور دوم برای افتتاح این پروژه ها و دستگاههای استانی که در اجرای پروژه ها همکاری داشتند بویژه شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشکر کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
839 کلیک ها  چهارشنبه, 08 بهمن 1399 17:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا