به گزارش راستین آنلاین افشین ایزدی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای مشترکین تجاری نیز پیش بینی شده است و مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه 2010 سوالات خود را مطرح کنند.
وی افزود: این سامانه به صورت 24 ساعته و حتي در روزهاي تعطيل ، پاسخگوي خدمات مورد نياز مشتريان است.
مدیر مخابرات منطقه فارس بیان کرد: امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاری مخابرات منطقه فارس به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و به صورت ميانگين، مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود.