سامانه غیر حضوری 2010 پاسخگوی مشتریان تجاری در روز های کرونایی

سامانه غیر حضوری 2010 پاسخگوی مشتریان تجاری در روز های کرونایی
   
سامانه غیر حضوری 2010 پاسخگوی مشتریان تجاری در روز های کرونایی |||| ||||

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت :  سامانه غیر حضوری  2010 پاسخگوی مشتریان تجاری در این روزهای کرونایی است.

به گزارش راستین آنلاین افشین ایزدی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های وزارت بهداشت در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای مشترکین تجاری نیز پیش بینی شده است و مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با سامانه 2010 سوالات خود را مطرح کنند.

وی افزود: این سامانه به صورت 24 ساعته و حتي در روزهاي تعطيل ، پاسخگوي خدمات مورد نياز مشتريان است.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان کرد: امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاری مخابرات منطقه فارس به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و به صورت ميانگين، مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1821 کلیک ها  سه شنبه, 23 دی 1399 14:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا