پنل کاربردی ۲۰۲۰ راه حل غیر حضوری مدیریت مصرف ADSL

پنل کاربردی ۲۰۲۰ راه حل غیر حضوری مدیریت مصرف ADSL
   
پنل کاربردی ۲۰۲۰ راه حل غیر حضوری مدیریت مصرف ADSL |||| ||||

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس گفت:مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL می توانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس اینترنت خود را مدیریت کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین سید حمید حسینی این منطقه بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری بیشتر به مشترکین و معرفی سامانه های غیر حضوری این شرکت از مشترکین اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران درخواست می شود با مراجعه به آدرس adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس اینترنت خود را مدیریت کنند.
 
وی افزود: در همین راستا مشترکین و متقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری وگذر واژه به این سامانه دسترسی داشته و پنل خود را مدیریت نمایند.
 
حسینی تاکید کرد: نام کاربری بصورت شماره تلفن مشترکین باکدشهرستان بدون صفرمی باشد و چنانچه مشترکی گذر واژه خود را فراموش کرده باشد با کلیک بر روی بازیابی گذر واژه و تکمیل اطلاعات سیستم پیامکی حاوی رمز جدید برای مشترک ارسال می کند.
 
رئیس اداره روابط عمومی تصریح کرد: برای سرویس هایی که بصورت ماهیانه شارژ می شوند تاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس است و از مشترکین محترم تقاضا می شود از طریق پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت خود را که همان تاریخ شارژ مجدد می باشد، چک کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
108 کلیک ها  آخرین ویرایش در یکشنبه, 02 آذر 1399 15:13
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بالا