ارتقای کیفیت پوشش شبکه و اینترنت در روستاهای مرودشت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از باز شدن رومینگ اپراتور دوم برای اپراتور اول در ۲۶ روستا و آبادی شهرستان مرودشت در راستای ارتقای کیفیت پوشش شبکه و اینترنت خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین مهرداد سهرابی چهارشنبه ۲۸ آبان در این باره به خبرنگاران گفت: با اجرای سرویس رومینگ در ۲۶ روستا و آبادی شهرستان مرودشت، مشترکانی که تنها دارای پوشش ایرانسل بودند از خدمات همراه اول نیز برخوردار شدند و مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این مناطق تا حدود زیادی رفع شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه صحت رومینگ در این مناطق با اعزام و بررسی میدانی توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تائید شده است، عنوان کرد: در بخش مرکزی شهرستان مرودشت، روستاها و آبادی‌های مقصودآباد مولا، گرم آباد، حسین آباد باصری، میان قلعه، مراگلو، بریانک، مقصود آباد، خیر آباد، سلطان ولایت، تاج آباد، ده چاشت، خلف طاحونه، امیدیه و قاسم آباد سارویی و مرغداری شهباز بازوبندی تحت پوشش رومینگ قرار گرفته اند.

او افزود: از بخش درودزن، روستاها و آبادی‌های سهل آباد، معصوم آباد، اشگرد، ساختمان ناصری، قرخلو، مالیچه، چاه میلک و حسام آباد نیز از خدمات رومینگ بهره‌مند شده اند و این قابلیت برای روستاها و آبادی‌های سعادت آباد سفلی و کرایی از بخش رحمت آباد نیز فعال شده است.

سهرابی جمعیت بهره‌مند از این طرح را پنج هزار و ۴۲۴ خانوار بالغ بر ۱۸ هزار و ۳۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان این مناطق از این پس می‌توانند با گوشی تلفن همراه خود از ظرفیت مکالمه و اینترنت پرسرعت مضاعف و با کیفیت بهتری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
434 کلیک ها  چهارشنبه, 28 آبان 1399 17:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا