سارقان گردنبند علی دایی دستگیر شدند

راستین آنلاین: منبع مطلع در پلیس آگاهی اعلام کرد سارقان گردنبند طلای علی دایی دستگیر شدند.

 چهارشنبه شب انتشار خبر سرقت از علی دایی در حالی که همراه دخترش بود، سر و صدای زیادی به پا کرد و حواشی زیادی در فضای مجازی داشت. حالا اما از پلیس آگاهی پایتخت خبر می رسد که سارقان گردنبند اسطوره فوتبال ایران دستگیر شده اند.

حوالی ساعت 18 عصر روز چهارشنبه 8 آبان علی دایی به همراه فرزندش ، نورا در حال خروج از دفتر کار خود در خیابان آصف تهران بود که دو فرد موتورسوار به او نزدیک شدند. یکی از این افراد دست بر گردن علی دایی برد و گردنبند او را پاره کرد و به سرقت برد. در همین حین درگیری ای نیز میان این سارق و علی دایی شکل گرفت که اسطوره فوتبال ایران به خاطر اینکه دخترش همراه او بود، از ادامه درگیری دست کشید و سارقان نیز با بردن گردنبند ارزشمند دایی فرار کردند.


دایی بعد از این اتفاق شکایت کرد و کار را به پلیس آگاهی کشاند. با بازبینی دوربین های مدار بسته در محل حادثه روند سرقت از کاپیتان و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به طور کامل مشخص شد و تحقیقات پلیس آغاز شد. اگرچه چهره های سارقان در دوربین ها مشخص نبود اما پلیس آگاهی حالا بعد از 4 روز از دستگیری آنها خبر داده است.


ظاهرا دستگیری یکی از سارقان در منطقه آصف سبب شده تا پلیس ماجرای سرقت از علی دایی را نیز مطرح کند و این سارق نیز به دزدی از اسطوره فوتبال اعتراف کرده است. یک منبع موثق در پلیس آگاهی دستگیری سارقان گردنبد دایی را تایید کرد و قرار است با برگزاری دادگاه ماجرا پیگیری شود.


موضوع سرقت از علی دایی طی روزهای گذشته بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است. بسیاری از کاربران در صفحات اینستاگرامی کامنت های متفاوت و گاها عجیبی را در این خصوص منتشر کردند و حتی کار به جایی رسید که پای برخی جامعه شناسان نیز وسط آمد. در این شرایط اظهارنظر یکی از سرکلانترهای پلیس آگاهی مبنی بر اینکه دایی نباید گردنبند خود را در معرض دید می گذاشته، به مساله دامن زد. حالا اما به نظر می رسد با دستگیری سارقان گردنبند دایی این مساله ختم به خیر شود و اهانت های مجازی نیز به اسطوره فوتبال ایران پایان یابد. مساله ای که مورد تایید هیچ کس نیست و تکرار شدنش را کسی تایید نمی کند./ ورزش سه

انتهای پیام /  106
948 کلیک ها  یکشنبه, 11 آبان 1399 15:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا