چاپ کردن این صفحه

نیازمند برنامه ریزی مستمر و اجرای آموزشها از راه دور هستیم /موافقت با آموزش های آنلاین رزمی رپنر

راستین آنلاین :نشست هم اندیشی مسئولین و اساتید رشته رزمی رپنر در بخش بانوان برگزار شد. 

 
 
مسؤل رپنر فارس گفت :در این جلسه شرکت کنندگان و اساتید رزمی کار رشته رپنر دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص اتخاذ راهکارهایی به منظور پیشرفت و گسترش رشته رزمی رپنر بیان کردند .
 
 در ادامه پیشنهاد برگزاری مسابقات آنلاین (غیر حضوری) و آموزش های غیر حضوری مورد بررسی و مورد موافقت قرار گرفت .
 
ایمانی مسئول رپنر فارس گفت : تلاش می شود در آموزش های غیر حضوری تکنیک ها و فعالیت های ورزشی به صورت انفرادی در منزل یادآوری شود تا ورزشکاران آمادگی جسمانی خود را حفظ نمایند.
 
کشاورز مسئول رپنر شیراز نیز با اشاره به شیوع کرونا گفت : رزمی کاران رشته رپنر در طول مدت شیوع بیماری ، با علاقه به یادگیری و تمرین تکنیک‌ها نشان دادند که نیازمند برنامه ریزی مستمر و اجرای آموزشها از راه دور هستیم بنحوی که همواره برنامه های آموزشی و تمرینی بدون وقفه استمرار داشته باشد .
 
 اساتید شرکت کننده در نشست هم اندیشی آمادگی خود را جهت پیشبرد این رشته در ایام شیوع کرونا اعلام کردند .
 
خانم نجاتی نائب رئیس هیات رزمی شیراز در این جلسه با تقدیر از دست اندرکاران رشته رزمی رپنر گفت :پرداختن به امر ورزش نقش مهمی در پیشگیری از بیماری کرونا و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده ها است .
 
وی با اشاره به حضور پرشور و اعلام آمادگی اساتید رپنر تاکید کرد :با رعایت پروتکلهای بهداشتی هم می توان با بهره گیری از فضای مجازی آموزشهای رزمی را دنبال کرد که در این زمینه رشته رپنر برنامه های موثری را در دست اجرا دارد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
446 کلیک ها  دوشنبه, 14 مهر 1399 13:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

موارد مرتبط