چاپ کردن این صفحه

همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری برگزار مي‌شود

راستین آنلاین :دبير هیات دوچرخه سواری فارس اعلام کرد که در راستای تکریم جایگاه ورزشکار مرحوم زنده ياد بهمن گلبارنژاد، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های این دوچرخه سوار در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری به یاد و خاطره این جانباز سرافراز برگزار می شود.

 
 احمدرضا بابلي با اعلام خبر فوق و با تاکید بر اینکه این مسابقه با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقه به صورت انفرادی برگزار می‌شود.
 
او با بیان اینکه این مسابقه در گروه آقایان در دو رده سنی آزاد و زیر ١٨ سال برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در گروه بانوان نیز در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد .
 
به گفته دبیر هیات دوچرخه سواری فارس، مسیر مسابقه برای آقایان به طول ٤٠٠٠ متر و بانوان ۳۰۰۰ هزار متر پیش‌‌بینی شده است.
 
بابلي اعلام کرد که به نفرات برتر این مسابقه تندیس، لوح و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد. 
 
همچنین رحيمي، رئيس هيات دوچرخه سواري شهرستان شيراز نيز داشتن رضایتنامه محضری معتبر برای شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال را الزامی دانست و گفت: همراه داشتن معرفی نامه کتبی از هیات متبوع یا اداره ورزش و جوانان شهرستان، همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی معتبر و همراه داشتن دوچرخه استاندارد کورسی و لوازم ایمنی شامل کلاه دستکش و پوشش مناسب نیز الزامی است.
 
او با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان به عهده ورزشکاران است، ادامه داد: این مسابقه در شهر جدید صدرا انتهای بلوار حافظ ، بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
 
رحيمي، ساعت حضور همه ورزشکاران را ٨ صبح جمعه ٢٨ شهریورماه اعلام و‌عنوان کرد: شروع مسابقه آقایان ساعت ٨:٣٠ صبح و مسابقه بانوان پس از اتمام مسابقه آقایان، برنامه ریزی شده است.
 
او از فراهم شدن امکان ثبت نام مجازی در این مسابقه هم خبر داد و گفت: متقاضيان مي توانند با ارسال مدارك به شماره واتساپ
۰۹۱۷۳۰۰۲۷۳۸ نسبت به ثبت نام در اين مسابقه اقدام كنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
495 کلیک ها  دوشنبه, 24 شهریور 1399 12:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط