همزمان با هفته دفاع مقدس، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری برگزار مي‌شود

راستین آنلاین :دبير هیات دوچرخه سواری فارس اعلام کرد که در راستای تکریم جایگاه ورزشکار مرحوم زنده ياد بهمن گلبارنژاد، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های این دوچرخه سوار در برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره مسابقه دوچرخه سواری به یاد و خاطره این جانباز سرافراز برگزار می شود.

 
 احمدرضا بابلي با اعلام خبر فوق و با تاکید بر اینکه این مسابقه با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقه به صورت انفرادی برگزار می‌شود.
 
او با بیان اینکه این مسابقه در گروه آقایان در دو رده سنی آزاد و زیر ١٨ سال برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در گروه بانوان نیز در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد .
 
به گفته دبیر هیات دوچرخه سواری فارس، مسیر مسابقه برای آقایان به طول ٤٠٠٠ متر و بانوان ۳۰۰۰ هزار متر پیش‌‌بینی شده است.
 
بابلي اعلام کرد که به نفرات برتر این مسابقه تندیس، لوح و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد. 
 
همچنین رحيمي، رئيس هيات دوچرخه سواري شهرستان شيراز نيز داشتن رضایتنامه محضری معتبر برای شرکت کنندگان زیر ۱۸ سال را الزامی دانست و گفت: همراه داشتن معرفی نامه کتبی از هیات متبوع یا اداره ورزش و جوانان شهرستان، همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی معتبر و همراه داشتن دوچرخه استاندارد کورسی و لوازم ایمنی شامل کلاه دستکش و پوشش مناسب نیز الزامی است.
 
او با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان به عهده ورزشکاران است، ادامه داد: این مسابقه در شهر جدید صدرا انتهای بلوار حافظ ، بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
 
رحيمي، ساعت حضور همه ورزشکاران را ٨ صبح جمعه ٢٨ شهریورماه اعلام و‌عنوان کرد: شروع مسابقه آقایان ساعت ٨:٣٠ صبح و مسابقه بانوان پس از اتمام مسابقه آقایان، برنامه ریزی شده است.
 
او از فراهم شدن امکان ثبت نام مجازی در این مسابقه هم خبر داد و گفت: متقاضيان مي توانند با ارسال مدارك به شماره واتساپ
۰۹۱۷۳۰۰۲۷۳۸ نسبت به ثبت نام در اين مسابقه اقدام كنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
500 کلیک ها  دوشنبه, 24 شهریور 1399 12:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا