مدیر کل ورزش وجوانان فارس:

مجموعه شهید دستغیب شیراز تا 20 سال آینده نیاز به باز سازی ندارد

به گزارش راستين آنلاين، حیدر علی کامیاب در بازدید روز گذشته خود از مجموعه شهيد دستغيب، در نشستی در محل دبیرخانه مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی مستقر در ورزشگاه شهید دستغیب گفت: با تکمیل و ساخت این مجموعه استان فارس و شهر شیراز دارای یک سالن زیبا به منظور برگزاری مسابقات ملی و بین المللی برابر با استاندارد های روز خواهد شد و تا بیست سال آینده این مکان جوابگوی برگزاری هرگونه رویداد ورزشی در سطح ملی و جهانی خواهد بود.
کامیاب افزود: با تکمیل این پروژه ی ورزشی ، شرایط و فضا برای تحقق اهداف ورزش قهرمانی و همگانی درمرکز استان محقق خواهد شد.
وی افزود: کشتی یکی از رشته های مدال آور است که همواره حرفی برای گفتن در عرصه های بین الملل دارد و نام ایران در این رشته در جهان پر آوازه است و با توجه به حضور قهرمانان مدال آور و ملی پوشش و مربیان فنی که در سطح استان حضور دارند تلاشهای مسوولان اداره کل و حمایت های مجموعه مدیریتی استان برای باز سازی و تکمیل این مجموعه دو چندان شد و با تلاش شبانه روزی در حال اتمام است .
مدیر کل ورزش ادامه داد: با پتانسیلی که در سطح استان در عرصه قهرمانی و قهرمان پروری وجود دارد از هرگونه برگزاری رویداد های ملی و بین المللی حمایت می کنیم و آمادگی برگزاری آن را داریم.
حیدر علی کامیاب در پایان این جلسه نیز از حمایتهای بی دریغ استاندار فارس و مجموعه استانداری که همکاری شایانی را در خصوص انجام این پروژه و برگزاری این رویداد بزرگ با مجموعه ورزش استان نمودند تقدیر و تشکر نمود و افزود: بدون همکاری و حمایتهای استاندار محترم و معاونین ایشان بازسازی مجموعه شهید آیت ا... دستغیب که آبروی استان فارس است و همواره برای برگزاری هرگونه رویدادی این مجموعه استفاده می گردد میسر نمی شد.

انتهای پیام /  102
1796 کلیک ها  یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 17:07
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا