مسئول برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی :

شیراز آماده میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی است/وزیرورزش خانه کشتی را افتتاح می کند

زین العابدین عرب ظهر امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، روز ۲۹ اردیبهشت ۸ تیم شرکت کننده در مسابقات جام جهانی در هتل همای شیراز وزن کشی می‌شوند، گفت: کمیته‌های ده گانه برای پیگیری کار‌ها تشکیل داده شده و هر کدام امور مربوط به خود را به خوبی نبال می‌کنند.

وی افزود: در حالی که ۱۶ روز به آغاز مسابقات مانده کارهای اجرایی به خوبی در حال انجام است و به نتیجه مطلوب رسیده است.

عرب ضمن اینکه آماده سازی سالن برگزاری مسابقات را مهم‌ترین بخش از کارهای اجرایی دانست، گفت: سالن شهید دستغیب طبق قول داده شده از طرف اداره ورزش و جوانان استان فارس تا روز ۱۵ اردیبهشت آماده خو. اهد شد و به فدراسیون کشتی تحویل می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان فارس با تاکید بر اینکه شیراز از هرلحاظ آماده میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی است، افزود: امکانات هتلینگ و ایاب و ذهاب برای ورزشکاران و کادر اجرایی مسابقات آماده است و قراردادهای لازم نیز در این خصوص امضاء شده است.

مسئول برگزاری مسابقات با تاکید بر اینکه، مسابقات جام جهانی به شکل رسمی انجام می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است، افزود: دیگر موضوعی که موجب اهمیت بیشتر این مسابقات شده، برگزاری آن قبل از المپیک است که موجب شده تمام قهرمانان صاحب نام در آن شرکت کنند.

وی حضور قهرمان ۶۶ کیلویی روسی که عنوان قهرمانی حهان را به یدک می‌کشد و از نقاط بارز مسابقات دانست و ادامه داد: در وزن ۶۶ کیلو به جز قهرمان روس چند قهرمان صاحب نام دیگر نیز حضور دارند که محک بسیار خوبی برای امید نوروزی به حساب می‌آید.

عرب در پایان از افتتاح قریب الوقوع خانه کشتی شیراز خبر داد و گفت: فرار است وزیر محترم ورزش و جوانان برای افتاح به شیراز بیاید که با افتتاح این مجموعه، مشکل سالن تمرین تیم‌ها نیز حل می‌شود.

انتهای پیام /  101
1853 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(9 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا