چاپ کردن این صفحه

آماده بازگشایی مدارس فوتبال با رعایت پروتکل بهداشتی و نظارت هیات پزشکی ورزشی هستیم

راستین آنلاین :رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس و ستاد مقابله با کرونا در ورزش از تلاش برای بازگشایی مدارس فوتبال خبر داد.

کاوه باشتی در جلسه با رئیس هیات فوتبال استان ،گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش با تلاش شبانه روزی و هماهنگ با ستاد ملی مبارزه کرونا می کوشد تا با پیشگیری و رعایت کامل پروتکل بهداشتی از ورود این بیماری به جامعه ورزش جلوگیری کند. 

 
اوبه اطلاعیه های صادره از ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش اشاره کرد و افزود: همکاران ما در ستاد مرکزی، تمام موارد موجود را در نظر می گیرند و امروز با صدور اطلاعیه شماره 16 توانستیم درصد بسیاری از جامعه ورزش را با رعایت و اجرای کامل پروتکل بهداشتی فعال کنیم.
 
رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس سلامت جامعه ورزش و تک تک ورزشکاران را از اولویت های مهم این هیات عنوان کرد و تاکید کرد: افسران کنترل سلامت هیات پزشکی ورزشی به صورت شبانه روزی کلیه جامعه ورزش را رصد می کنند و گزارش ها روزانه به مرکز ارسال می شود.
 
کاوه باشتی با بیان اینکه مدارس فوتبال کانون جمعیت ورزشکار در این رشته پرطرفدار است و حساسیت خاص خود را دارد، به همین جهت سلامت آن برای متولیان امر بسیار حائز اهمیت است.
 
 در تلاشیم با نامه نگاری هایی که با ستاد مرکزی انجام شده دستور بازگشایی آن ها را دریافت کنیم. 
دبیر هیات پزشکی ورزشی استان هم با تقدیر از هیات فوتبال استان و شهرستان شیراز ،اظهار کرد: همکاری خوبی در سال های گذشته بین هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال وجود داشته است که توانستیم در راستای آموزش گام های خوبی برداریم.
 
همچنین جمشید جهانی با بیان اینکه این همکاری بین دومجموعه تداوم و گسترش یابد ، اضافه کرد : هرچه همکاری ها گسترش یابد شاهد کاهش آسیب ها در ورزش و رشد این رشته پرطرفدار خواهیم بود.
 
رئیس هیات فوتبال استان فارس هم در این جلسه با تقدیر از مسئولین و کارکنان هیات پزشکی ورزشی فارس به عنوان ستاد مقابله با کرونا در ورزش ، گفت: از بدو حضور این ویروس در کشور هیات فوتبال استان با پیروی از دستورالعمل ها و اطلاعیه ستاد مرکزی مقابله با کرونا به مبارزه و پیشگیری از این بیماری پرداخته و تا هرزمان که لازم و نیاز باشد با ستاد همراهی خواهیم داشت. 
 
 آماده بازگشایی مدارس فوتبال با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و نظارت هیات پزشکی ورزشی هستیم
 
فرزاد هنرپیشه با اشاره به اطلاعیه های صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر فعالیت لیگ های فوتبال افزود: تیم های لیگی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اخذ شده اقدام به فعالیت کردند که نظارت ما همچنان پایدار و به صورت فوق العاده و بیشتر از گذشته بر فعالیت آنان در حال انجام است.
 
 او تصریح کرد : امروز موضوع مهم ،مدارس فوتبال هست که از سال ها پیش سرمایه گذاری بسیاری در آن شده است و جایگاه بسیار خوب و شایسته ای دارند اما امروز به دلایلی از بازگشایی بازمانده اند در صورتی که در بدو تاسیس از مجوز باشگاه برخوردار شده اند. اما امروز به دلیل نام مدارس که عنوان می شود از قاعده باشگاه جدا مانده اند که امیدواریم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود، که ستاد مقابله با کرونا در ورزش با ارسال پروتکل لازم مجوز فعالیت این مدارس را هم صادر کند.
 
رئیس هیات فوتبال استان فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای مدارس فوتبال ایجاد شده است، ابراز داشت: نزدیک به چهارماه از تعطیلی مدارس فوتبال می گذرد و خانواده های بسیاری بخاطر وجود 5هزار مربی که معیشت خود را از این راه تامین می کردند دچار مشکل شده اند.
 
هنرپیشه عنوان کرد: امیدواریم با هم اندیشی هر دو هیات پزشکی ورزشی و فوتبال استان ، این رشته ورزشی را در جایگاه واقعی خود فعال و پرنشاط تر از گذشته ببینیم. 
 
رئیس هیات فوتبال شهرستان شیراز هم در این جلسه با تقدیر از عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان فارس به عنوان متولی سلامت جامعه ورزش و همچنین ستاد مقابله با کرونا در ورزش از جایگاه مهم مدارس فوتبال در ورزش یاد کرد و اظهار داشت: می دانیم که مسئولین و مدافعان سلامت شبانه روز برای ریشه کن کردن این بیماری در تلاش هستند و ما هم از هیچ کوششی دریغ نداریم.
 
کاووس عباسی با اشاره به حضور جمعیت بسیاری از ورزشکاران در رشته پرطرفدار فوتبال که اکثرا جوانان ،نوجوانان و نونهالان این سرزمین هستند و با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس در خانه به سر می برند ، افزود: امیدواریم همچون دیگر باشگاه های ورزشی که در حال فعالیت می باشند تدابیری اندیشیده شود تا شاهد فعالیت مدارس فوتبال و این فرزندان باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1304 کلیک ها  دوشنبه, 19 خرداد 1399 13:51
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

موارد مرتبط