چاپ کردن این صفحه

۱۰ هیئت ورزشی جدید در پاسارگاد تشکیل می شود

راستین آنلاین :رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد از راه اندازی ده هیئت ورزشی جدید در این شهرستان خبر داد.

مهدی جعفری بابیان اینکه روسای این هیئت‌ها به زودی معرفی خواهند شد افزود: هیئت های کبدی، ورزش های دانش آموزی، ورزش دانشجویی، ورزشهای سه گانه، پهلوانی و زورخانه‌ای، تنیس، تیراندازی و ورزش‌های رزمی هیئت هایی هستند، که در چند روز آینده رسماً شروع به کار خواهند کرد وهمچنین روسای دو هیئت دیگر که در بررسی و ارزیابی عملکرد ها نیازمند تغییر بودند نیز به زودی معرفی خواهند شد.
 
او با ابراز رضایت از عملکرد روسای هیئت های ورزشی شهرستان پاسارگاد، تجربه و تحصیلات مرتبط را دو فاکتور مهم در انتخاب این افراد دانست و گفت: در کنار بهره‌مندی از فاکتور تجربه انرژی و خلاقیت نیز عناصر مورد نظر برای انتخاب این افراد بوده است. 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد حضور پر افتخار ورزشکاران این شهرستان در رویدادهای استانی، ملی و بین‌المللی و همچنین میزبانی از رقابت ها و رویدادهای مختلف ورزشی را حاصل برنامه‌ریزی دقیق هیئت های ورزشی در کنار حمایت های انجام شده توسط فرماندار شهرستان عنوان کرد و اظهار کرد: توجه ویژه فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان ورزش شهرستان پاسارگاد باعث شده تا در چند سال اخیر در دو بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شاهد تحولات بسیار خوبی در این شهرستان باشیم.
 
جعفری ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 99موفقیت های ورزشکاران پاسارگاد در عرصه های همچنان تداوم داشته باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1011 کلیک ها  جمعه, 19 ارديبهشت 1399 10:20
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

موارد مرتبط