فعالیت ورزش‌های انفرادی و کم خطر در 132 شهر‌ سفید آغاز می شود

راستین آنلاین :وزیر ورزش گفت : فعالیت باشگاه‌های دارای رشته‌های انفرادی و کم خطر در ۱۳۲ شهر دارای وضع سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از فردا آغاز می‌شود.

 آغاز فعالیت ورزش‌های انفرادی در شهر‌های سفید
 
 مسعود سلطانی فر در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در ورزش، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا به باشگاه‌های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی هستند و ورزشکاران ارتباط فردی زیادی ندارند، اجازه داده است در ۱۳۲ شهر سفید با رعایت دستور‌های بهداشتی، از ۱۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کنند.
 
او رشته‌های دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، برخی رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، وزنه برداری و بولینگ را از جمله رشته‌هایی اعلام کرد که فعالیت های این رشته ها در شهر‌های دارای وضع سفید، مجاز است.
 
سلطانی فر با اشاره اینکه تصمیم گیری برای رقابت‌های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکانپذیر نیست، اضافه کرد :با توجه به صحبت هایی درباره فوتبال به صورت ویژه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این نتیجه رسیدیم که امکان وجود اعلام زمان شروع لیگ برتر را نداریم. 
 
او تصریح کرد :به همین دلیل تصمیم گیری در این خصوص به ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت موکول می‌شود و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیرقابل پیش بینی ویروس کرونا، نمی‌تواند زمان آغاز مسابقات را اعلام کند.
 
سلطانی فر اظهار کرد: کشور‌ها تصمیم‌های مختلفی درباره رقابت‌های فوتبال می‌گیرند و برخی کشور‌های اروپایی مسابقات را تعطیل و برخی هم تمرین‌ها را به صورت گروه‌های کوچک ۲ تا چهار نفره و ۶ نفره آغاز کردند. 
 
 همچنین برخی کشور‌های همسایه از جمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به ماه‌های مرداد و شهریور موکول کردند.
 
وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی را ابلاغ نکردند و خبر‌های منتشر شده گمانه زنی‌های رسانه‌های عربی است. 
 
گفتنی است، فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط مختلف برای تصمیم گیری است.
انتهای پیام /  101
709 کلیک ها  دوشنبه, 15 ارديبهشت 1399 20:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا