چاپ کردن این صفحه

روند تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان پاسارگاد مورد برررسی قرارگرفت

راستین آنلاین:در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان فارس و فرماندار شهرستان پاسارگاد روند تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان پاسارگاد مورد برررسی قرارگرفت.


فرماندارپاساگاد دراین نشست که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد،از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش پاسارگاد به عنوان انقلابی در عرصه عمرانی یاد کرد و با امیرکبیر ورزش خواندن مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:خدمات دولت در حوزه ورزش جوانان فارس باعث افتخار است.
صادق فلاحی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی شهید قاسم سلیمانی لامرد گفت:اینکه شخص رئیس جمهور وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اقدامات انجام شده در ورزش استان ،به عنوان اقداماتی بی نظیر و پرافتخار یاد می کنند،سندتایید کارنامه عملکردی خادمین مردم در این حوزه است.
وی در ادامه توجه به ورزش روستایی و توسعه زیر ساخت های ورزشی در مناطق کم برخوردار را عاملی برای توسعه ،جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و کمک به استراتژی مهاجرت به روستا ها دانست و گفت:خوشبختانه این موضوع از دردولت تدبیر و امید خصوصا در دولت دوم مورد توجه تصمیم گیران و تصمیم سازان قرار گرفته است.
فلاحی رشد و توسعه  اقتصاد ورزش را یکی دیگر ازمنافع حاصل از توسعه زیر ساخت های ورزشی دانست و با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان پاسارگاد گفت:تقویت ظرفیت های سخت افزاری ورزش در شهرستان پاسارگاد ،زمینه را برای میزبانی این شهرستان از رویداد های مختلف ورزشی بیش از پیش فراهم ساخته است.
رئیس شورای اداری شهرستان پاسارگاد ابزار امیدواری کرد تا با تقویت همزمان  راهبردتوسعه توریسم ورزشی و زیر ساخت این شهرستان،پاسارگاد بتواند به یکی از قطب های میزبانی رقابت های ملی و حتی بین المللی ورزشی در ستان تبدیل شود.
در ادامه این نشست مشترک ،مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز باابراز خوشحالی از رشد چشمگیر سرانه ورزشی در شهرستان پاسارگاداین شهرستان را یکی از مراکز شناسایی و پرورش نخبگان ورزشی در استان دانست و افزود:تزریق نیروی جوانی در راس مدیریت ورزش این شهرستان تجربه و الگوی خوبی برای اعتماد به جوانان به عنوان پشتوانه های مدیریتی کشور بود.
حیدر علی کامیاب با بیان اینکه وقتی می گوییم دولت نگاه ویژه ای به جوانان دارد،در عمل با انتصاب مدیران جوان درجایگاه های مختلف  این نگاه عملیاتی می شود.
وی با بیان اینکه هرگاه به جوانان اعتماد کردیم نمره قبولی گرفته ایم افزود:ورود انقلاب به دهه پنجم حیات خود نیاز توجه ویژه به برخی مسائل را بیش از پیش نمایان می سازد و جوانگرایی یکی از این مسائل است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری موسوم به بیانیه گام دوم افزود: نسل جوان بطور طبيعي داراي ايده‌هاي نو براي اداره جامعه است.
کامیاب در عین حال افزود:انتخاب مدیران جوان به معنای رصد کردن سن شناسنامه ای مدیران نیست، بلکه به معنای تشخیص و یافت مدیرانی است که توانایی ایده سازی و محقق کردن ایده های راهگشا را دارا هستند.
وی از حمایت های فرماندار شهرستان پاسارگاد در راستای تحقق سیاست های دولت در عرصه ورزش و جوانان در شهرستان پاسارگاد تقدیر کرد و گفت:نماینده دولت در شهرستان پاسارگاد نیز خود نمونه ای از مدیران جوان ،پر انرژی و متعهد کشور است.
گفتنی است در این نشست مشترک درخصوص آخرین وضعیت پرويه های عمرانی و سالن های ورزشی در مادر سلیمان،اکبرآباد،دولت آباد،ابولوردی،دهنو،مبارک آباد،جیسقان،علی آباد و استخر سرپوشیده پاسارگاد،پارک ورزشی علی آباد بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام /  101
1449 کلیک ها  دوشنبه, 08 ارديبهشت 1399 20:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط