موظف به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه شش هزار نفره شیراز هستیم

راستین آنلاین :مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: موظف به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه ۶ هزار نفره شیراز هستیم.

 حسن کریمی که پیش از ظهر امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت در حاشیه بازدید از پروژه ۶ هزار نفره شیراز سخن می‌گفت افزود: این پروژه یکی از زیباترین مجموعه های ورزشی کشور است که می‌تواند زیرساخت‌ها قدرت توسعه ورزش قهرمانی در استان فارس و کشور فراهم تر از قبل کند.
 
او با اشاره به تاریخچه کلنگ زنی و روند اجرایی این پروژه اضافه کرد :ساخت این پروژه عملاً از سال ۹۷ جدیدی شده است و در طول دو سال گذشته با سرعت خوبی پیش رفته است.
 
کریمی این سرعت عمل را نتیجه تاکید وزیر ورزش، حمایت استاندار و اراده موجود در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست.
 
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گره موجود در این پروژه برای تکمیل کارهای جزئی باقیمانده را عدم ابلاغ اعتبار به این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم تکمیل این پروژه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ورزشگاه شش هزار نفری شیراز در دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
559 کلیک ها  یکشنبه, 07 ارديبهشت 1399 14:26
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا