چاپ کردن این صفحه

افتتاح ورزشگاه بزرگ سردار سلیمانی در لامرد /عملکرد افتخار آفرین ورزش فارس

راستین آنلاین :وزیر ورزش و جوانان فارس گفت: عملکرد افتخارآفرین ورزش فارس در تاریخ ثبت خواهد شد.

 مسعود سلطانی‌فر که پیش از ظهر امروز چهارم اردیبهشت در مراسم افتتاح ورزشگاه بزرگ سردار قاسم سلیمانی لامرد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بیش ازتمام تاریخ تربیت بدنی استان فارس در این استان ساخت و ساز ورزشی انجام شده است افزود: تا پیش از سال ۱۳۹۲ یک میلیون و ۲۹۰ هزار متر مربع سرانه ورزشی در این استان وجود داشت، اما در دوره زمانی سال۹۲ تا ۹۷ یک میلیون و ۳۹۰ هزار مترمربع فضای ورزشی جدید در فارس احداث شده است.
 
او اضافه کرد : این عملکرد افتخارآمیز حاصل تلاش خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان، استانداران فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و کارکنان این اداره کل طی این چند سال بوده است.
 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه مجموعه ورزشی سردار سلیمانی لامرد مجموعه بی نظیر به لحاظ زیبایی و امکانات سخت افزاری است اظهار کرد: این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سالن چند منظوره استاندارد و ۵ سالن تمرینی است و اعتبار آن از محل اعتبارات وزارت نفت و با همکاری وزیر محترم نفت تامین شده است.
 
سلطانی فر تصریح کرد :در جریان تکمیل این پروژه پیگیری های وزیر محترم اطلاعات و نماینده کنونی مردم محروم لامرد در مجلس شورای اسلامی نیز نقش تاثیر گذاری داشته است.
 
او ابراز کرد:در کنار ۵۰۰ پروژه ورزشی که در دولت تدبیر و امید در استان فارس احداث شده دو اتفاق بزرگ دیگر نیز در ورزش این استان به وقوع پیوسته است.
 
سلطانی فر از افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس شیراز و اتمام عملیات احداث ورزشگاه ۶ هزار نفره این شهر به عنوان دو اتفاق بزرگ در ورزش فارس یاد کرد و افزود: ورزشگاه پارس با دارا بودن استانداردهای فیفا سه سال پیش افتتاح شد و جزو ورزشگاه های بزرگ کشورمان جهت میزبانی در رقابتهای فوتبال ملی و بین‌المللی است.
 
همچنین ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفره شیراز نیزکه یکی از نیازهای جدی برای مرکز استان محسوب می‌شد در این دولت تکمیل و تا یکی دو ماه آینده آماده بهره برداری است.
 
گفتنی است مجموعه بزرگ ورزشی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان پیش از ظهر امروز به دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد و به گفته وزیر ورزش و جوانان قرار است پس از پایان بحران کرونا طبق پروتکل های بهداشتی ورزشی به در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1179 کلیک ها  پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1399 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

موارد مرتبط