چاپ کردن این صفحه

برگزاری مسابقات رالی استانی ، همراه با نقشه خوانی در شیراز

راستین آنلاین :مسابقات رالی استانی ، همراه با نقشه خوانی  به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز  برگزار شد.


رئیس هییت موتور سواری و اتومبیل رانی استان فارس با اشاره به اینکه مسابقات رالی استان فارس در شیراز با حضور 116 شرکت کننده و 56 خودرو  برگزار شد، گفت : هر خودرو یک نفر راننده و یک نفر نقشه خوان داشت و در طول مسیر هم 12 ایستگاه داوری، 24 داور حضور داشتند، که این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ رانندگی صحیح در شهر شیراز برگزار شد.
مسعودطهماسبی افزود : مسیر آغاز این رالی از دروازه قرآن شیراز شروع می شد و بلوار سلمان فارسی بعنوان پایان رالی تعیین شده بود.
او اضافه کرد : فاصله حرکت هر خودرو یک دقیقه بود و زمان استراحت دو وقت 15 و 30 دقیقه تعیین شد و رانندگان برای کسب مقام باید مسیر ۵۰ کیلومتری را در کمترین زمان طی می کردند.
نقشه مسیر مسابقه به تلاش کارشناسان  کمیته رالی هیات اتومبیلرانی استان فارس تهیه  و در چند نوبت بازنگری و ارزیابی شد و به شرکت کنندگان آموزش های لازم داده، که خوشبختانه این مسابقات در سطح بسیار خوب و استقبال گسترده از گروه های مختلف اتومبیلرانی برگزار شد.
در پایان رقابت های اتومبیلرانی رالی استان فارس ، زهرا هیبتی  و نقشه خوانش علیرضا مبارکی به عنوان قهرمانی رسیدند ، محمد مرادی بهمراه مهتاب میراعلایی بعنوان نقشه خوان دوم شدند و سهند آل یاسین و نقشه خوانش پگاه جانعلی پور به مقام سوم دست یافتند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1550 کلیک ها  یکشنبه, 27 بهمن 1398 01:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط