بیست و نهمین دوره رقابت های بین المللی بدمينتون فجر به میزبانی شیراز خاتمه یافت

راستین آنلاین :مراسم پایانی بیست و نهمین دوره رقابت های بین المللی بدمينتون جام فجر در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد.


دیدار فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجربعدازظهر روز  ( جمعه )  در سالن شهید دستغیب شهرستان شیرازدر قمست دونفره ( تیمی ) و یک نفره برگزار شد.
که در پایان این رقابت ها ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت دونفره مدال های طلا ، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند  و در قسمت یک نفره نیز بدمینتون باز کانادایی به مقام قهرمانی دست یافت .
 دیدار فینال دو نفره مردان بین تیم دونفره ( امیر جباری و سروش اسکندری ) و تیم دونقره ( رضا شهبازی و مهران شهبازی ) برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دو نقره جباری و اسکندری به پایان  و آنان به مقام قهرمانی دست یافتند .
تیم دونقره  شهبازی ها دوم و مدال نقره را بدست آوردند و در مسابقات دو نفره دیگر صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری به همراه تیم دو نفره امیرحسین نورعلیان و محمد پایروند به مقام سوم مشترک دست یافتند و صاحب مدال برنز شدند.
در دیدار فینال یک نفره مردان نیز شنگ از کانادا به مصاف موریس از بلژیک رفت، که در پایان با نتیجه ۲ بر صفربه سود بازیکن کانادا خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک دست یافت .
موریس از بلژیک دوم شد و صاحب مدال نقره گردید. و شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدالهای برنز را به گردن آویختند.
همچنین در فسمت بانوان بازیکن تیم ملی بدمينتون آمریکا به مقام اول تک نفره دست یافت.
  گفتنی است  بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا ، برزیل ، امریکا ، افغانستان ، بلژیک ، بلغازستان ، اسلواکی ، اتریش ، هند ، پاکستان ، اسلند ، عراق ، اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد.
گفتنی است در پایان مسابقات  از برندگان این رقابت ها تجلیل و جوایز به آن ها اهدا شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
569 کلیک ها  شنبه, 19 بهمن 1398 16:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا