پیروزی بازیکنان بلژیک و کانادا در مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون فجر ایران

راستین آنلاین :دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران بعدازظهر امروز ( پنج شنبه ) در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد  و بازیکنان بلژیک و کانادا با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.


در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی شنگ از کانادا به مصاف واربر از اتریش رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود بازیکن کانادا پایان یافت و وی به فینال قسمت یک نفره مردان راه یافت .
همچنین دومین دیدار بین موریس از بلژیک با شیراک  سن از هند برگزار شد و این بازی نیز در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود واربر از بلژیک خاتمه یافت و وی دیگر فینالیست معرفی شد.
شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند .
دیدار فینال این رقابتها بعدازظهر فردا ( جمعه ) درهمین مکان برگزار می شود.
  بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا ، برزیل ، امریکا ، افغانستان ، بلژیک ، بلغازستان ، اسلواکی ، اتریش ، هند ، پاکستان ، اسلند ، عراق ، اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
459 کلیک ها  جمعه, 18 بهمن 1398 05:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا