شاهد یک رویداد بزرگ ورزشی در شیراز هستیم

    راستین آنلاین :بیست و نهمین دوره رقابت های بین الملی بدمينتون با حضور تیم های کشور های مختلف در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شد. 

پوریا رئیس فدراسیون بدمينتون در این افتتاحیه که با حضور 13 کشور به اضافه ایران برگزار شد گفت :این مسابقات اهمیت بسیار بالایی دارد و خوشبختانه کشور های خوب و قدرتمندی شرکت کرده اند. 
 
پوریا با بیان به اینکه بدمينتون از زمانی که در ایران شروع شده نامش در سطح آسیایی و جهانی برده می‌شود، بیان کرد :با توجه به جایزه 25 دلاری توانستیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس این رویداد را ایجاد و شاهد یک رویداد بزرگ و مهم باشیم. 
 
او  در خصوص اینکه این مسابقات همیشه همزمان با جشن بزرگ انقلاب انجام می شود، اظهار کرد :امیدواریم که بتوانیم در سال های آتی مسابقات بهتری را ارائه دهیم. 
 
همچنین در این مسابقات حسام حامد مربی تیم ملی عراق گفت :در مسابقات جام فجر جمهوری اسلامی ایران شرکت کردیم، تا بتوانیم در رقابت با کشور های مختلف به خصوص تیم ملی ایران تجربه کسب کنیم. 
 
حسام حامد با بیان به اینکه از طرف ملت عراق در این مسابقات و جشن های ملت ایران شرکت کردیم افزود:ما با 10 بازیکن در رده های سنی پایین شرکت کرده ایم. 
 
او تصریح کرد :از آنجایی که این مسابقات در فدراسیون جهانی بدمينتون دارای ارزش و رنکینگ بالایی است، مطمئنیم که تیم های که در این مسابقات حضور دارند با تمام قوا به رقابت می پردازند. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
594 کلیک ها  سه شنبه, 15 بهمن 1398 21:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا