چاپ کردن این صفحه
  • معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

ورزش بهترین عرصه برای حرکت در مسیر رشد و تعالی انسانی است

راستین آنلاین: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: و ورزش بهترین عرصه برای حرکت در مسیر رشد و تعالی انسان است.

 عبدالحمید احمدی که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۲ بهمن در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر کشور  «جام خوشه چین» سخن می گفت ضمن تبریک آغاز دهه فجر از حمایت های استاندار فارس از حوزه ورزش و تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مرحله نهایی جام خوشه چین در شیراز تقدیر کرد و افزود: برای وزارت ورزش و جوانان بسیار شوق انگیز است که توانسته است با نگاهی عدالت محور اولین دوره رقابت‌های سراسری روستاییان و عشایر کشور را برگزار کند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما با تهدیدهای زیادی در حوزه سلامت جسمی و روحی مواجه است افزود: بهترین و موثرترین راه برای مواجهه با چنین تهدیدهایی ورزش است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی مجدد از فراهم‌سازی زمینه حضور جمعیت روستایی کشور در یک دوره رقابت رسمی در کشور گفت :حدود یک میلیون نفر از جوانان روستایی کشور به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حضور داشتند.
احمدی جمعیت بیست و یک میلیون نفری روستایی و عشایر کشور را با جمعیتی مهم و تاثیرگذار در توسعه ملی دانست و گفت:وزارت ورزش و جوانان به دنبال ایجاد شرایطی مناسب برای حضور گسترده این جمعیت در فعالیت‌های ورزشی بود از این رو مسابقات جام خوشه چین طرح ریزی و اجرایی شد. وی با بیان اینکه دور بعدی این مسابقات در سال ۹۹ با گستردگی و مشارکت بیشتر روستاییان و تاکید بر لزوم غیر حرفه‌ای  و همگانی بودن  آن برگزار خواهد شد افزود: یکی از ویژگی های مهم این رقابت‌ها حضور و مشارکت ۵۰ درصدی بانوان روستایی و عشایر کشور در این رقابت‌ها بود.
وی در پایان از ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف کشور، فدراسیون‌های فوتبال، والیبال، دو و میدانی، روستایی و عشایری و همه کسانی که در برگزاری این مسابقات نقش آفرینی کردند تقدیر کرد.
انتهای پیام /  101
1650 کلیک ها  یکشنبه, 13 بهمن 1398 05:51 شنبه, 12 بهمن 1398 15:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط