• مدیرکل ورزش و جوانان فارس :

کلنگ احداث برخی پروژه های افتتاح شده در فارس در دهه هشتاد به زمین خورده است

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:کلنگ احداث برخی از پروژه های افتتاح شده در حوزه ورزش فارس در دهه هشتاد به زمین خورده اما بلاتکلیف مانده بود که در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.


حیدر علی کامیاب که صبح امروز جمعه ۱۱ بهمن ماه در حاشیه افتتاح دو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کازرون سخن می‌گفت با اشاره به برخی تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسی خصوصاً در مکان یابی تعدادی از این پروژه‌ها افزود:این دولت میراث‌دار پروژه های ناقص و ناتمام بود که علیرغم غیرکارشناسی بودن برخی از آنها ملزم به اتمام و تکمیل آنها بودیم.
وی از افتتاح ۴ پروژه دیگر ورزشی در آینده ای نزدیک در شهرستان کازرون خبر داد و افزود: عملیات اجرایی  ۲۱ زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال نیز تقریباً تمام شده که با نصب چمن آنها، این پروژه ها در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه استادیوم ۲۰۰۰ نفره فوتبال خشت را یکی از زیباترین ورزشگاه های محلی استان معرفی و خبر از افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک داد.
انتهای پیام /  101
683 کلیک ها  جمعه, 11 بهمن 1398 12:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا