چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبرداد؛

رشد 220 درصدی سرانه ورزشی در خنج

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس از رشد 220 درصدی سرانه ورزشی در شهرستان خنج در دوره زمانی سال های 93  تا 98 خبر داد.


حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز پنجشنبه 10 بهمن در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس در جمع مردم خنج سخن می گفت،با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستاهای سیف آباد و چاه طوس که هر کدام که با اعتباریک و نیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت 1200 متر مربع افتتاح شدند افزود:سرانه ورزش شهرستان خنج تا سال 1393 تنها 17 هزار متر مربع بود اما حالا و پس از 5  سال 37 هزار مترمربع به این سرانه افزوده شده تا شاهد یک جهش بسیار محسوس در این حوزه باشیم.
وی سرانه کنونی ورزش شهرستان خنج را یک متر و بیست سانتی متر اعلام کرد و افزود:عمده اماکن ورزشی ساخته شده طی این 5  سال در خنج شامل خوابگاه ورزشی،چندین سالن چند منظوره،11 زمین چمن فوتبال و مینی فوتبال،پیست پیاده وریی و سلامت و...می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح قریب الوقوع دو زمین چمن دیگر روستاهای باغان وهفتوان در این شهرستان خبر داد گفت:فضا های ساخته شده توسط خیرین شامل این آمار نمی شود.
کامیاب با بیان اینکه تمام این اتفاقت خوب در این دولت افتاده است افزود:برای اولین بار و با حمایت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات وزارت نفت یک زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث می شود.
وی خنج را مهد خیرین جنوب فارس دانست و با تقدیر از احساس مسئولیت تک تک خیرین منطقه ،ورزشگاه خیر ساز شهرستان خنج توسط برادران محمد پور را یکی از زیباترین ورزشگاه های کشور معرفی کردو افزود:بزرگترین سالن منطقه در روستای بیغرد و با حمایت امام جمعه اهل تسنن این منطقه افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور و حمایت ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه در منطقه را یکی از ارکان حمایتی از روند توسعه زیر ساخت های فرهنگی در منطقه دانست.
گفتنی است وزیر ورزش و جوانان در اولین روز از سفر دو روزه خود به فارس با سفر به شهرستان خنج دو سالن چند منظوره در روستاهای سیف آباد و چاه طوس را افتتاح کرد.
انتهای پیام /  101
3799 کلیک ها  پنج شنبه, 10 بهمن 1398 15:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط

5 نظرها