«کیمیا»سهم پاسارگاد از تیم ملی بدمینتون ایران

راستین آنلاین:سیده کیمیا حسینی به عنوان یکی از سهمیه های استان فارس در تیم ملی،شانس خود را برای رقابت با ورزشکاران خارجی و داخلی حاضر در مسابقات بین المللی فجر امتحان خواهد کرد.


این بدمینتون باز جوان با بیان اینکه در کنار او آرام سجادیو پانته خدابخش دو ورزشکار جوان شیرازی نیز در این رقابت ها درمعیت تیم ملی کشورمان حضور خواهند داشت گفت: 1378 در شهرستان پاسارگاد به دنیا آمدم و از ‌6 سالگی علاقمند به بدمینتون شدم اما از 11سالگی ورزش حرفه ای خود را شروع کردم.
حضور در تیم منتخب فارس و کسب مقام دوم کشوری اولین تجربه «کیمیا»برای رفتن روی سکوی قهرمانی در یک مسابقه ملی است.
او که حالا دارای عناوین مختلف کشور ومدال های رنگارنگ در رده سنی های مختلف است مشوقان اصلی خودش را پدر و مادرش می داند و از زحمات مربیان خود خانم های شیبانی و هاشمی تقدیر می کند.
این بدمینتون باز جوان اهل پاسارگاد با تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان پاسارگاد و هیات بدمینتون استان ،حمایت های انها را یکی از عوامل مهم حضور او در رقابت های بین المللی بدمینتون فجر در شیراز می داند.
مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر، گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  از 15تا19 بهمن ماه سال جاری در شهر شیراز برگزار خواهد شد.
مسابقاتی که بر اساس اعلام فدارسیون جهانی این رشته یکی از مراحل انتخابی مسابقات المپیک نیز محسوب می شود.
انتهای پیام /  101
2210 کلیک ها  پنج شنبه, 10 بهمن 1398 18:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا