میهمان نوازی و مدیریت کار در مسابقات فرنگی شیراز عالی بود

راستین آنلاین:سرمربری تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: میهمان نوازی و مدیریت کار در مسابقات فرنگی شیراز عالی بود.

محمد بنا در حاشیه مراسم پایانی رقابت های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با اشاره به میزبانی خوب شیرازی ها از این مسابقات افزود:سطح مسابقات به لحاظ کمی و کیفی عالی بود.
وی با بیان اینکه کشتی گیران ایرانی حاضر در این رقابت ها تقریبا تمام داشته های کشتی فرنگی کشورمان هستند گفت:اینکه می بینید کشتی گیران ایرانی رقبای خارجی خود را در این رقابت ها پشت سر گذاشتند،دلیل ضعیف بودن کشتی گیران خارجی حاضردراین رقابت ها نیست.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان کارزار شیراز را محلی برای اعتماد به کشتی گیران جوان به عنوان پشتوانه های تیم ملی در اوزان مختلف دانست و گفت:به عنوان مثال در وزن 60کیلو گرم نفر اول 23 ساله و نفرات دوم و سوم همگی زیر 20 سال سن داشتند.
بنا این موضوع را زمینه ساز وجود گارانتی در کشتی فرنگی کشورمان برای چندی سال دانست.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به ظرفیت های موجود در کشتی فارس اشاره کرد و با بیان اینکه این استان همیشه درکشتی خصوصا رشته فرنگی جزو قطب های کشور محسوب می شود گفت:به نظر می رسد با وحدت و همدلی بیش از پیش بین بزرگان این رشته در فارس مس توان انتظار روزهای بهتری را نیز برای این رشته ورزشی در فارس داشت.
انتهای پیام /  101
699 کلیک ها  جمعه, 04 بهمن 1398 22:58
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا