بیش از 30 تیم خارجی برای حضور در رقابت های ورزشی بهمن ماه به فارس می آیند/92896مترمربع فضای ورزشی در دهه فجرافتتاح می شود

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس پیش از ظهر امروز سه شنبه اول بهمن ماه ،برنامه های این اداره کل را ماه جاری تشریح کرد.


حیدر علی کامیاب بابیان اینکه در این ماه فارس میزبان دومسابقه بین المللی و دو رقابت ملی است افزود:پنجشنبه و جمعه این هفته وررشگاه شهیدآیت الله دستغیب شیرازمیزبان چهلمین دوره رقابت های کشتی فرنگی فجر جام جهان پهلوان تختی است.
وی بابیان اینکه حضور5 کشور برای شرکت در این رقابت ها قطعی شده است افزود: بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجرنیز ، با حضور ۲۳ کشور به میزبانی شیراز از پانزدهم تا نوزدهم بهمن در سالن شهید دستغیب  برگزار خواهد شد.
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس ازبرگزاری دو رقابت گردان گود و مرحله نهایی جام خوشه چین در فارس نیز به عنوان دو رقابت ملی به میزبانی فارس یاد کرد و گفت: مسابقات چندرشته ای جام خوشه طلایی رقابتی ورزشی و مهیج بین روستائیان و عشایر کشور، ورقابت های گُردان گودطراحی جدیدی از مسابقات قوی ترین مردان ایران است که به مدت 4 روز در تخت جمشیدفیلمبرداری و درایام نوروز از رسانه ملی پخش خواهد شد.
کامیاب با تاکید براهمیت میزبانی استان فارس از رقابت های بین اللملی ورزشی اضافه کرد : امیدوارم اصحاب رسانه و رؤسای هیات های ورزشی در استان فارس شرایطی را فراهم سازند تا امنیت ایران و میهمان نوازی شیرازی ها در رسانه ها بطور کامل منعکس و نقشه های سیاسی که سعی بر مخدوش کردن چهره ایران دارند نقش بر آب شود.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه بیش از 1500 رویداد ورزشی دربهمن ماه در استان فارس به وقوع خواهد پیوست به افتتاح 63 پروژه ورزشی دراین ماه در فارس اشاره کرد و گفت: 92896مترمربع فضای ورزشی با اعتباری معادل پنجاه و پنج میلیاردو 200 میلیون تومان  در دهه فجر درفارس افتتاح خواهد شد.

92896مترمربع فضای ورزشی با اعتباری معادل پنجاه و پنج میلیاردو 200 میلیون تومان  در دهه فجر درفارس افتتاح خواهد شد.


مدیرکل ورزش وجوانان فارس افزود:پرونده پروژه های به جا ماده از دولت های قبل در استان فارس در حال بسته شدن است و اکثر افتتاح های کنونی مربوط به پروژه هایی است که دراین دولت کلمگ زنی شده است.
کامیاب افزود : همچنین قرار است دو طرح سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز و مجموعه ورزشی لامرد با مساحت شش هکتار در سفر رییس جمهور و هیات دولت در اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه به افتتاح شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1068 کلیک ها  سه شنبه, 01 بهمن 1398 19:00
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا