۲۳ کشوربرای شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر به شیراز می آیند

راستین آنلاین :رقابت های بدمینتون بین المللی دهه فجر از پانزدهم بهمن در شیراز برگزار می شود.


رییس هیات بدمینتون استان فارس گفت : بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر ، با حضور ۲۳ کشور به میزبانی شیراز در سالن شهید دستغیب  برگزار خواهد شد، که با توجه به ثبت امتیاز ورزشکاران جهت حضور درالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو ، شاهد مسابقات جذابی از برترین های این رشته در شیراز خواهیم بود.
ابراهیم راضی  که پیش از ظهر امروز سه شنبه اول بهمن ماه در یک کنفرانس خبری سخن می گفت افزود: قرار بود ۳۹ کشور همچون تیم های  آمریکا ، پرتغال ، بلژیک ، ایتالیا ، فرانسه ، اتریش ، مکزیک ، برزیل ، آلمان ، سوییس و کانادا و تیم هایی از آسیا در این مسابقات حضور یابند که بدلیل اتفاقاتی که در این دوسه هفته اخیر در کشور افتاد و هجمه های رسانه های کشورهای بیگانه ، تعداد تیم ها کمتر شد .
به گفته وی تا کنون حضور و طبق آخرین آمار ،حضور  ۲۳ کشور در این رقابت ها قطعی شده است.
وی  اضافه کرد : تمامی اقدامات برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات من جمله رزرو هتل ها و استقبال هرچه بهتر از تیم های شرکت کننده انجام گرفته و این برای نخستین بار است که علی رغم ثبت این رویداد در فدراسیون جهانی و میزبانی تهران ، با تلاش های صورت گرفته توسط مسئولین استانی ، شیراز میزبان رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر خواهد بود.
راضی اظهار کرد : این مسابقات از پانزدهم تا نوزدهم بهمن در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز آغاز می شود، که رقابت بخش دختران ساعت هشت صبح تا ۱۳ و مسابقات بخش مردان از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار خواهد شد، همچنین افتتاحیه این مسابقات نیز بعد از مسابقات بانوان انجام خواهد شد.
رییس هیات بدمینتون استان فارس در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به اعتمادی که وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون جهانی بدمینتون و مسئولین استانی جهت میزبانی این رقابت ها به ما داشتند ، شیراز میزبان خوبی برای ۲۹ دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1179 کلیک ها  سه شنبه, 01 بهمن 1398 18:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا