چاپ کردن این صفحه

کوچ فروردین در سرمای دی ماه/خداحافظی ناجی قشقایی

راستین آنلاین:مهدی فروردین  در دو فصل گذشته  همیشه فصل را به عنوان نفر دوم آغاز کرده است و بعد از هفته های ابتدایی تیم را به عنوان سرمربی  با مشکلات فراوان و نتایج ضعیف تحویل گرفته و با گرفتن نتایج خوب در جدول ماندگار کرده است.


او که از هفته ششم به عنوان سرمربی قشقایی انتخاب شد با اظهار اینکه در هفت بازی گذشته ۴ برد،دو تساوی و یک شکست داشته ایم گفت:من هیچ اراده ای از مسئولین تیم برای حل مشکلات تیم قشقایی نمیبینم و به همین دلیل از تیم استعفا می دهم.
فرودین با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین زمان اماده سازی تیم های لیگ یکی در نیم فصل را  از دست داده ایم، افزود:من نزدیک به یک هفته است هیچ کدام از مسئولان تیم را ندیده ام ،سرپرست ما پروازی است و مدیر تیم نیز در دسترس تیم نیست.
وی ادامه داد:ابتدا با همه وجودم از هواداران قشقایی بابت این تصمیم عذرخواهی می کنم ،در وهله بعدی از بازیکنان و کادر فنی که با تمام وجود با مشکلات ساختند و شدیدترین بحران ها را پشت سر گذاشتند و با فداکاری بالا کار کردند تشکر میکنم و بابت این تصمیم از انها پوزش می خواهم.
فروردین خاطر نشان کرد :در قشقایی نه تنها مشکلی حل نمیشود بلکه روز به روز بر مشکلات افزوده میشود ،در زمان عنایتی هم مشکلات وجود داشت اما به این شدت نبود اما بخاطر عرقی که به باشگاه و هواداران داشتیم ماندیم و دم نزدیم چرا که هدفی جز ارتقای تیم قشقایی و فوتبال فارس نداشتیم .
سرمربی مستعفی قشقایی گفت:خیلی خلاصه بگویم برای موفقت یک تیم مولفه های زیادی کنار هم قرار می گیرند که در قشقایی فقط بازیکن هوادار و کادر فنی وجود دارد ،ما دست به دست هم دادیم تا با ایجاد فضایی صمیمی و همدلی دستاوردهای خوبی برای قشقایی داشته باشیم و تیم را در حالی که فقط ۴ امتیاز داشت به رده های میانی برسانیم  و ۲۰ امتیازی شویم،اما همچنان در بهترین و حیاتی ترین زمان فصل پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است ،بازیکنانمان یک طرفه قراردادشان فسخ می شود ،بازیکنان مصدوم به حال خود رها شده اند و توجهی به انها نمی شود.
فروردین تاکید کرد:کادر فنی هیچ دریافتی نداشته است ،اما دلیل من برای خروج از تیم مالی نیست،من سه مرتبه در قشقایی کار کرده ام که در این سه بار حضور هیچ دریافتی نداشته ام ،من هیچ اراده ای برای حل مشکلات قشقایی از سوی مسئولین تیم نمیبینم .
او افزود:برای مثال یک موضوع ساده و بدون هزینه برگرداندن شخصی است که تمام فعالیت های پزشکی،ماساژ و حتی تغذیه تیم را برعهده داشته اما با وجود اینکه ۲۰ روز از درخواست ما میگذرد هیچ اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است و تیم بدون پزشک و ماساژور تمرین می کند و مربیان خودشان باید همه کاری کنند و جای سرپرست پروازی ما هم باشند.
 وی اضافه کرد :من همیشه در روزهای سخت همه چیزم را وقف قشقایی کرده ام و از خانواده و مسایل دیگر گذشته ام اما ماموریت من در قشقایی به پایان رسیده است امیدوارم هواداران تصمیم مرا به حساب پشت کردن به تیم ندانند ،آرزو می کنم رفتن من شرایط را به نفع قشقایی کند تا مسئولین تیم به خودشان بیایند.
فرودین با بیان اینکه من از تمام ارگان ها و مسئولین از جمله  مدیر کل ورزش و جوانان فارس ،هیات فوتبال فارس و شیراز و همکاران خودم و بازیکنان و تماشاگران و اهالی رسانه تشکر می کنم افزود:اگر کمک مالی به این تیم شده لطف بوده و هیچ ارگانی و شخصی وظیفه نداشته به تیم کمک کند و باید کمک ها سازماندهی شود .
انتهای پیام /  101
1535 کلیک ها  دوشنبه, 16 دی 1398 01:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط