پیاده روی بزرگ عمومی در شهر صدرا برگزار شد

راستین آنلاین :پیاده روی خانوادگی شهر صدرا روز جمعه 13 دی ماه 98 با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛ معاونت منابع انسانی استانداری؛ فرمانداری شیراز؛ رییس شرکت عمران صدرا؛ شهردار صدرا و دیگر مسولین و مردم فهیم صدرا و شیراز برگزارشد. 

 
 رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز در حاشیه این برنامه ورزشی با اعلام این خبر گفت:خبر شهادت سردار سلیمانی اسطوره شجاعت و سردار دلها همه مردم کشور بخصوص مردم استان فارس و شهرستان شیراز را به غم و ماتم بزرگی فرو برد.
بهتاش فضلی من ابراز تاسف از شهادت سردار سلیمانی گفت:برنامه های مفرح و شادی را برای این همایش بزرگ ورزشی در نظر داشتیم که به حرمت خون پاک شهید سردار سلیمانی و این ضایعه بزرگ لغو شد
 
وی با بیان اینکه این برنامه تحت الشعاع انتشار خبرشهادت سردار سلیمانی قرار گرفت افزود:تنها به صحبتهای مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان فارس جناب کامیاب و دکتر قاسم پور معاونت محترم استاندار و ریاست شرکت عمران صدرا بسنده شد و کمیته های مختلف ورزشی حرکات نمایشی را به نمایش گذاشتند.
 
فضلی ادامه داد:اینجانب از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و معاونین،  ناظم الشریعه رییس نمایندگی ورزش و جوانان صدرا،  رییس هیات ورزشهای همگانی صدرا،اعضاء هیات ورزشهای همگانی استان فارس، مدیرعامل شرکت عمران صدرا وهمه عزیرانی که در طول
 یک ماه مدام پیگیر انجام امور مربوطه بودند تشکر خود را اعلام می نمایم.
فضلی گفت:در صورت امکان در اردیبهشت ماه با هماهنگی لازم
بدنبال یک برنامه بسیار جذاب و خوب همگانی در شهر صدرا خواهیم بود.
چون هدف ما توسعه ورزشهای همگانی می باشد و سلامتی همشهریان عزیز مورد توجه است از همه مردم خواهانیم ورزش را لازم زندگی شخصی و جمعی بدانند و از امکانات ورزشی عمومی در پارک ها و پیاده رو ها نهایت استفاده را ببرند.
وی در پایان گفت از همه عزیرانی که درین همایش برذگ پیاده روی شرکت کردند تشکر و قدردانی می نماییم.
در خاتمه برنامه به قید قرعه نام  50 نفر از شرکت کنندگان جهت تحویل 50 دستگاه دوچرخه اعلام شد.
انتهای پیام /  101
1125 کلیک ها  جمعه, 13 دی 1398 19:35
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا