استاندار فارس رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون فجر شد

راستین آنلاین :ابلاغ ریاست استاندار فارس بر ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون فارس جام فجرتوسط رئیس فدراسیون بدمینتون تسلیم معاونت سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس شد.

در دیداررئیس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران با معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس،محمد رضا پوریا ضمن تسلیم ابلاغ عنایت الله رحیمی که به امضاء مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رسیده است،از برگزاری این مسابقات در شهر شیراز استقبال کرد و افزود:انتخاب فارس و شیراز به عنوان میزبان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر از بین 5  استان متقاضی میزبانی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه در کنار توانمندی های مدیران ورزشی استان فارس،فاکتور جاذبه های گردشگری،مذهبی،فرهنگی و... شیراز نیز در انتخاب این شهر برای میزبانی مسابقات مهم بوده است افزود:در فاصله 10 روز مانده به پایان زمان ثبت نام در مسابقات تاکنون 25 کشور برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده اند.
رئیس فدراسیون بدمینتون افزود:این مسابقات درتقویم جهانی و آسیایی به نام فجر ایران ثبت شده و  همه ساله ورزشکاران سایر کشور ها جهت افزایش رنک خود و کسب  جایزه م25000 هزار دلاری در ایران حضور می یابند .
پوریا ادامه داد:امسال و با توجه به در پیش بودن  المپیک 2020 شاهد حضور بیش از 30 کشور در ایران خواهیم بود .  
گفتنی است مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر قرار است از تاریخ پانزدهم تا  نوزدهم بهمن ماه در شیراز برگزار شود.
انتهای پیام /  101
1238 کلیک ها  دوشنبه, 09 دی 1398 22:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا