میزبانی مسابقات بین المللی بدمينتون فجر نشان دهنده سطح دیپلماسی ورزشی فارس است

راستین آنلاین :معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری فارس گفت: میزبانی از رقابت‌های بین المللی بدمینتون فجر نشان‌دهنده سطح دیپلماسی ورزشی فارس است.

سید احمد احمدی زاده که دردیدار با رئیس فدراسیون بدمینتون سخن می گفت با اشاره به توسعه زیر ساخت های ورزشی فارس در دولت یازدهم ودوازدهم افزود:اهتمام شخص استاندار به توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش باعث شده تا در فارس توسعه ورزش جزو اولویت ها قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های مختلف ورزشی درسطح ملی و بین المللی در فارس و در دو بخش همگانی و قهرمانی گفت:برگزاری مسابقات بدمینتون جام فجررا  در فارس به فال نیک می گیریم.
احمدی زاده میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی را در راستای سیاست های استاندار فارس مبنی بر توسعه توریسم ورزشی ارزیابی کرد و افزود: برای توسعه گردشگری ورزشی باید بتوانیم میزبان موفقی برای مسابقات بین المللی باشیم .
وی با تاکید بر اینکه میزبانی رقابت های بین المللی یکی از راهکارهای مهم ارتقاء توانمندی های ورزشکاران کشورمان است افزود:برگزاری این مسابقات در شیراز می تواند به عامل تاثیرگداری در ایجاد شور نشاط اجتماعی درجامعه باشد.
 
در این دیدار رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تسلیم ابلاغ ریاست استاندار فارس بر ستاد برگزاری مسابقات بین المللی دهه فجر، تندیس یادبود این فدراسیون را نیزبه احمدی زاده اهدا ء کرد.
انتهای پیام /  101
910 کلیک ها  دوشنبه, 09 دی 1398 22:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا