چاپ کردن این صفحه

پیشرفت های فارس در حوزه ورزش در خور توجه است /قول مساعد وزیر برای تسریع در روند تکمیل پروژه 6 هزار نفره شیراز

راستین آنلاین:وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشرفت های فارس در حوزه ورزش در خور توجه است.


مسعودسلطانی فر که در دیدار با استاندار ومدیر کل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت افزود:با قدردانی از پیگیری مستمر و توجه ویژه استاندار فارس به حوزه ورزش و جوانان، افزود: در سایه این پیگیری‌ها و همچنین تلاش‌های همکاران این وزارتخانه، استان فارس پیشرفت‌های درخور توجهی در امور ورزش و جوانان داشته است.
وی با بیان اینکه مجموعه 6  هزار نفره شیراز یکی از پروژه های ماندگار دولت دراستان فارس است افزود: وزارت ورزش و جوانان، برای تسریع در روند تکمیل این پروژه اعتباری حدود5 میلیارد تومان در نظر گرفته که به زودی به این پروژه تزریق خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از این پروژه تا چند ماه آینده افزود:کمک های استاندار فارس به ورزش خصوصا باشگاه ها و زیر ساخت های ورزشی  این استان از طریق تعریف منابع متعدد در بخش خصوصی و سایر منابع قابل تقدیر است.
سلطانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس جزو استان های موفق کشور طی چند ساله گذشته بوده است افزود:اقدامات موثر و ارزشمند این اداره در سطح استان  باعث بروز اتفاقات ارزشمند در سطح استان و کشور شده است.
گفتنی است در این دیدار استاندار فارس خواستار تامین منابع مالی جهت تسریع در ساخت زمین چمن های مصنوعی در جهرم،شیراز و لامرد و همچنین کمک به هیات های ورزشی توسط وزیر ورزش و جوانان شد که این درخواست وی با استقبال وزیر ورزش و جوانان فارس روبروشد.
انتهای پیام /  101
848 کلیک ها  چهارشنبه, 04 دی 1398 04:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط