پیشرفت های فارس در حوزه ورزش در خور توجه است /قول مساعد وزیر برای تسریع در روند تکمیل پروژه 6 هزار نفره شیراز

راستین آنلاین:وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشرفت های فارس در حوزه ورزش در خور توجه است.


مسعودسلطانی فر که در دیدار با استاندار ومدیر کل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت افزود:با قدردانی از پیگیری مستمر و توجه ویژه استاندار فارس به حوزه ورزش و جوانان، افزود: در سایه این پیگیری‌ها و همچنین تلاش‌های همکاران این وزارتخانه، استان فارس پیشرفت‌های درخور توجهی در امور ورزش و جوانان داشته است.
وی با بیان اینکه مجموعه 6  هزار نفره شیراز یکی از پروژه های ماندگار دولت دراستان فارس است افزود: وزارت ورزش و جوانان، برای تسریع در روند تکمیل این پروژه اعتباری حدود5 میلیارد تومان در نظر گرفته که به زودی به این پروژه تزریق خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری نسبت به بهره برداری از این پروژه تا چند ماه آینده افزود:کمک های استاندار فارس به ورزش خصوصا باشگاه ها و زیر ساخت های ورزشی  این استان از طریق تعریف منابع متعدد در بخش خصوصی و سایر منابع قابل تقدیر است.
سلطانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان فارس جزو استان های موفق کشور طی چند ساله گذشته بوده است افزود:اقدامات موثر و ارزشمند این اداره در سطح استان  باعث بروز اتفاقات ارزشمند در سطح استان و کشور شده است.
گفتنی است در این دیدار استاندار فارس خواستار تامین منابع مالی جهت تسریع در ساخت زمین چمن های مصنوعی در جهرم،شیراز و لامرد و همچنین کمک به هیات های ورزشی توسط وزیر ورزش و جوانان شد که این درخواست وی با استقبال وزیر ورزش و جوانان فارس روبروشد.
انتهای پیام /  101
849 کلیک ها  چهارشنبه, 04 دی 1398 04:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا