تا پیش از این مردم بیضاء از داشتن یک متر زمین فوتبال هم محروم بودند

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: تا پیش از این مردم بیضاء از داشتن یک متر زمین فوتبال هم محروم بودند.


حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروزشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری اززمین چمن در شیخ عبود و قلعه نو از توابع شهرستان بیضاء سخن می گفت ،با تبریک به مردم این شهرستان تازه تاسیس شده افزود:اینکه در یک مقطع زمانی 7 شهرستان جدید به شهرستان های استان اضافه می شود بار مسئولیت ما را برای خدمت رسانی بیش ازپیش به مردم صد چندان می کند.
وی تاسیس شهرستان های جدید را پاسخ دولت به خواست مردم دانست و افزود:پیگیری های استاندار و تدبیر دراین تصمیم گیری عامل مهم برای وقوع چنین اتفاق بزرگی بود.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه مجموعه ورزش و جوانان درشهرستان بیضاء کارهای زیادی برای انجام دادن دارد افزود:از سال 93  تا کنون 5 زمین چمن مینی فوتبال در این شهرستان احداث شده که از این تعداد 3 زمین افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
کامیاب از تکمیل و بهره برداری دو سالن چند منظوره در بانش و کوشک هزار ا نیمه دوم سال 1399 خبرداد  و افزود:سالن مرکزی شهر بیضاء پروژه ای بود که پیش از این دولت کلنگ زنی  آن انجام شده و 17 سال از آن می گدشت که امروز به هبره برداری رسیده است.
وی  اززمین چمن بزرگ شهر هرابال  به عنوان یکی دیگر ازپروژ های در دست انجام اداره کل ورزش و جوانان فارس یادکرد و گفت:امیدواریم این اماکن محلی باشد برای کشف استعدادهادر در شهر پرظرفیت و پر پتانسیل بیضاء.
گفتنی است زمین چمن مصنوعی شیخ عبود و قلعه نو هر کدام در زمینی به مساحت 1100 متر و با اعتبار500 میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسیده اند.
انتهای پیام /  101
763 کلیک ها  شنبه, 30 آذر 1398 15:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا