سکوی نخست وزن مثبت 76 مسابقات بین المللی ایران زمین در تسخیرکاراته کای شیرازی

راستین آنلاین:کاراته کای شیرازی توانست با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان خود ضمن ایستادن روی سکوی قهرمانی وزن مثبت 76 کیلوگرم ،مدال طلای این دوره از مسابقات بین المللی ایران زمین را از آن خود کند.


در این دوره از رقابت ها که با حضور تیم های کره جنوبی، گرجستان، روسیه، آذربایجان، ارمنستان، عراق و افغانستان برگزار می شود،پرهام رستمی توانست در رقابت های زیبا و تماشاگر پسند و با پشت سرگذاشتن تمامی رقبا روی سکوی قهرمانی بایستد.
 این کاراته کای شیرازی که این روزها می رود تا خود را به عنوان یک چهره در این وزن معرفی کند،ماه گذشته نیز در مسابقات کاراته وان کشور که به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد توانست در حضور مدعیان این وزن مدال طلا را ازآن خود کند.
به نظر می رسد رستمی  که کاراته را در شیراز نزد علی حاجی زاده آموخته و این روزها تمرینات پیشرفته خود را زیر نظر علیرضا احسانی دنبال می کند می تواند با ادامه روند موفقیت های خود به چهره ای قابل اعتماد دروزن 76+ تبدیل شود و خیال تیم ملی را برای چندین سال از داشتن کاراته کایی خوش استیل و فنی راحت کند.
انتهای پیام /  101
1728 کلیک ها  شنبه, 30 آذر 1398 15:05
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا