چاپ کردن این صفحه

فارس نائب قهرمان هشتمین دوره مسابقات ورزشکاران دیابت کشور شد

راستین آنلاین :مسابقات قهرمانی کشوری ورزشکاران دیابت ۲۰ و ۲۱ آذر ماه در منطقه آزاد کیش در ۵ رشته تیراندازی، شنا، شطرنج، دارت و تنیس روی میز در دو رده سنی ۳۰-۱۸ و بالای ۳۰ سال آقایان و بانوان برگزار شد.


تیم فارس توانست د راین مسابقات  با کسب 5 مدال رنگارنگ در بخش تیمی از بین 29 استان کشور نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
نرجس فولادی نائب رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس در تشریح عملکرد تیم فارس دراین مسابقات گفت: ورزشکاران اعزامی از فارس در مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان که متشکل از محمد حسین ذولمجد حقیقی (شنا)، سید ریحان الله کشفی (شطرنج)، کورش مظفری (دارت) بودند، محمدحسین ذولمجد حقیقی درقسمت شنای قورباغه مدال طلا ودرشنای آزاد مدال نقره را از آن خود کرد. در بخش بانوان، زهرا طرماح ( تیر اندازی)، جهان آرا شیبانی عمله ( شنا) و محبوبه رعیتی ( تنیس روی میز ) بودند که جهان آرا شیبانی عمله در قسمت شنای قورباغه و شنای آزاد دو مدال رنگین طلا و زهرا طرماح در بخش تیر اندازی مدال نقره دریافت کردند. در مجموع آقایان مقام چهارم و بانوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را برای فارس به ارمغان آوردند.
 لیلا دودمان، رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان فارس، با ابراز خشنودی از موفقیت و تلاش ورزشکاران تیم فارس، نائب قهرمانی تیم فارس را در مسابقات کشوری نتیجه ای ارزنده برای این تیم و هیأت استان فارس دانست.
گفتنی است فیروزه فاضلی و افسانه عبدی سرپرستی تیم اعزامی هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس در این رقابت ها را بر عهده داشتند.
انتهای پیام /  101
1208 کلیک ها  یکشنبه, 24 آذر 1398 11:42
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط