چاپ کردن این صفحه

سعادت شهر میزبان لیگ دسته یک والیبال کشور/تقدیر رئیس اداره ورزش و جوانان از فرماندار شهرستان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد گفت : مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان باشگاههای کشور دوشنبه با برگزاری دو دیدار در سالن مجموعه ورزشی حاجی پور سعادتشهر ادامه یافت .

مهدی جعفری با بیان این مطلب افزود : مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک باشگاههای کشور درگروه ب که از یکشنبه 16 آذر ماه با حضور پنج تیم از استانهای مختلف کشور درشهرستان پاسارگاد آغاز شده بود امروز نیز با برگزاری دو دیدارپیگیری شد.
وی ادامه داد: ابتدا تیمهای سورن مشهد وجوانان زرتشتی یزد به مصاف هم رفتند که دراین دیدار تیم سورن مشهد با نتیجه 3بر2 تیم جوانان زرتشتی  یزد را شکست داد. دیداربعدی بین تیمهای تبسم پاسارگاد به عنوان نماینده فارس وتیم زوپری قم برگزارشد که دراین دیدارتیم تبسم پاسارگاد تیم زوپری قم را با نتیجه 3بر1 از پیش رو برداشت وپیروز این رقابت شد.
جعفری گفت: این مسابقات تا روز 20آذرادامه خواهد داشت و دیدار برگشت این مسابقات دراستان یزد برگزارمی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد  افزود: مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک با حضور 15تیم همزمان درسه گروه 5تیمی دراستانهای زنجان ، مازندران شهرستان قائم شهرواستان فارس شهرستان پاسارگاد درجریان است که دردوربرگشت ازهرگروه دوتیم به مرحله نهایی راه می یابد.
جعفری در خاتمه با تقدیر از فرماندار شهرستان پاسارگاد گفت:همراهی فرماندار ورزش دوست شهرستان با مجموعه ورزش وجوانان باعث شده که پاسارگاد  میزبان شایسته ای برای رویداد های ملی و استانی باشد.
انتهای پیام /  101
1412 کلیک ها  چهارشنبه, 20 آذر 1398 09:05
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط