چاپ کردن این صفحه

حادثه پیست پولاد کف سپیدان مرگبار نبود

راستین آنلاین: روز جمعه حادثه ای در پیست بین المللی پولاد کف سپیدان رخ داد  که فیلم مربوط به این حادثه در فضای مجازی دست به دست می شود. 

 
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان گفت: در این حادثه، ترمز زیپ لاین پیست دچار نقص فنی شده و عمل نکرد و بر اثر آن یک مرد که به انتهای زیپلاین رسیده بود با شدت به پایه انتهایی زیپلاین برخورد کرد که سریعا توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
محمد عزیز منش افزود: خوشبختانه پس از انتقال فرد حادثه دیده به بیمارستان اردکان و عکس برداری مشخص شد این فرد هیچ گونه مشکلی ندارد  و پس از بررسی نهایی در یکی از بیمارستان‌های شیراز مرخص می شود.
 
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان گفت: در اثر این حادثه بخش زیپلاین مجموعه پولاد کف تا بررسی دقیق علت حادثه و رفع نواقص زیپلاین با نظر مدیریت پیست تعطیل شده است اما سایر امکانات پیست در اختیار علاقه مندان می باشد که می توانند هر روز از آنها بهره مند باشند. 
 
 
عزیزی منش خاطر نشان شد : پیست پولاد کف دارای استانداردهای بین المللی است و پیش از شروع فعالیت سرویس های لازم و تست های مربوطه انجام می گیرد تا اتفاقی رخ ندهد ولی متاسفانه در این حادثه ترمز زیپلاین به درستی عمل نکرد و این اتفاق رخ داد که امیدواریم با نظارت بیشتر دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
انتهای پیام /  101
1341 کلیک ها  سه شنبه, 19 آذر 1398 21:27
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط