چاپ کردن این صفحه
  • مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

متقاعد کردن خیرین برای هزینه درورزش مدیریت هنرمندانه می خواهد

راستین آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: متقاعد کردن خیرین برای هزینه درورزش مدیریت هنرمندانه می خواهد.


حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز دوشنبه  11 آذر ماه فارس در گردهمایی روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌های فارس سخن می گفت افزود: فوتبال ورزش حرفه ای است بنابراین نیاز به تفکر حرفه ای و کار مضاعف دارد.
وی با بیان اینکه پتانسیل هر شهرستان در ورزش متفاوت است افزود:تعامل رئیس هیات فوتبال شهرستانها با مدیر اداره ورزش و جوانان در جهت توسعه فوتبال باید قوی تر از قبل شود.
کامیاب ویترین فوتبال هر استای را  حضور یک تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور دانست و با بیان اینکه همه دستگاه ها و سازمان های استان باید تلاش کنند  تا این اتفاق خوشایند در فارس رقم بخورد گفت: دیدگاه مثبت و نقش حمایتی استاندار فارس در حوزه ورزش باراهبردحضور نماینده فارس در لیگ برتر ستودنی است.
وی عملکرد دو تیم  تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز را با تمام مشکلات موجود در مقابل تیم‌های چند میلیاردی در لیگ یک کشور قابل تقدیر دانست و گفت:امیدوارم حلاوت بهره برداری از پروژه ای ماندگار و بزرگی نظیر ورزشگاه 6  هزار نفره شیراز با صعود نمایندگان فارس به لیگ برتر فوتبال و داغ شدن دوباره تنور فوتبال در فارس صد چندان شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به لزوم توجه به حوزه اجتماعی و فرهنگی ورزش نیز اشاره کرد و گفت:اتفاقات آبان ماه گذشته نشان داد که در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید بیش از گذشته کار کنیم.
کامیاب با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند منکر شرایط خاص اقتصادی کشور و مردم شود گفت:در این فضای خاص برخی افراد خواسته یا ناخواسته باایجاد یاس و نامیدی و  هموار کردن مسیر حرکتی مخالفان نظام و مردم آب به آسیاب دشمن می ریزند.
دبیرستاد ساماندهی امور جوانان در ادامه این گردهمایی که درشهرستان مرودشت برگزارشد،توجه به خواست،نیازو مطالبات همه اقشار جامعه خصوصا نسل جوان را یک ضرورت دربرنامه ریزی ها دانست و افزود:اگر در آن چند روز نوجوان و جوانی به هر دلیلی سنگی به سوی جایی پرتاپ کرد،یعنی ما در برنامه ریزی های اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی خود اشتباه کرده ایم.
کامیاب ادعای همراهی مخالفان و دشمنان این کشور و نظام با مردم را ادعایی بی بنیان دانست و افزود:برنامه ریزی و نقشه راه این افراد ناامید کردن نسل جوان از ساختن ایرانی آباد است.
وی با تقدیر از همه افرادی که به گفته او  در ورزش فی سبیل الله کار می کنند، خواستار توجه بیش ازپپیش روسای هیات های ورزشی،مربیان و ... به ابعاد فرهنگی و اجتماعی در برنامه ریزی ها شد و گفت:ما باید برای نسل جوان و اغنای فکری آنها برنامه داشته باشیم.
انتهای پیام /  101
846 کلیک ها  سه شنبه, 12 آذر 1398 16:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط