چاپ کردن این صفحه
  • مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد؛

آمادگی فارس برای افتتاح بیش از 50 پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان از آمادگی این استان برای افتتاح بیش از ۵۰ طرح ورزشی در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به  استان فارس خبر داد. 

حیدر علی کامیاب که صبح امروز پنجشنبه بیست و سوم آبان ماه در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فارس در ارسنجان سخن می‌گفت افزود: علی رغم تمام تنگناهای موجود مالی در کشور کارنامه ورزش نه تنها در استان بلکه در تمام نقاط کشور قابل دفاع است. 
وی توفیقات کسب شده در حوزه ورزش استان را حاصل زحمات تمام کارکنان اداره کل در سراسر استان دانست و گفت: در کنار اقدامات مجموعه اداره ورزش و جوانان حمایت های همه جانبه استاندار و وزیر ورزش عامل مهم موفقیت در این حوزه بوده است. 
دبیر شورای عالی ورزش استان فارس نگاه ویژه استاندار این استان به ورزش  را یک فرصت استثنایی برای توسعه همه جانبه و دراین حوزه دانست و افزود:  اعتقاد دکتر رحیمی بر این است که هزینه کردن در ورزش سرمایه گذاری سودمند برای داشتن شهروندان سالم و بانشاط است. 
کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش از سیاه نمایی برخی افراد در شرایطی که خادمین ملت در حال خدمت رسانی همه جانبه در کشور هستند را ریختن آب به آسیاب دشمن دانست و گفت: تجربه ۴۰ سال گذشته نشان داده دشمنان ملت و نظام با هدف ناکام گذاشتن انقلاب  در رسیدن به اهداف خودش نقشه و توطئه‌های مختلفی را ترسیم کرده اند. 
وی راه اندازی جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و دانشمندان، تحریم‌های اقتصادی و... را نمونه‌هایی از این توطئه دانست  با بیان اینکه مردم و مسئولان در مواجه با این دسیسه ها همواره سربلند بودنه اندگفت :تاریخ نشان داده  ملتی که حاضر به باج دادن به قدرت‌های بیگانه نیست با رفتارهای اینچنینی مواجه می شود. 
کامیاب با تاکید بر تلاش دولت برای خدمت رسانی به مردم در شرایط سخت کنونی گفت: در کنار تحریم‌ها و سیاه نمایی های که با هدایت دشمنان انقلاب و نظام انجام می‌شود برخی افرادنیز  با اهداف سیاسی اقدامات دولت را زیر سوال می‌برد. 
وی انتخابات را یک ابزار و راهکار دموکراتیک برای رسیدن به قدرت دانست و افزود: قرار نیست رسیدن به قدرت از طریق انتخابات به راهکاری برای تخریب  گروه یا فردخاصی تبدیل شود. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با دستور اکید به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان مبنی بر لزوم عدم ورود به مباحث انتخاباتی، عدم شرکت در جلسات گردهمایی و نشست های تبلیغاتی  کاندیداهای انتخاباتی گفت: تنها وظیفه کارکنان ادارات ورزش و جوانان در سراسر استان صیانت از بیت المال و تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه دانست. 
کامیاب در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای انجام وظیفه در شرایط خاص مالی کشور مدیریت هنرمندانه را نسخه غلبه بر این مشکلات دانست و گفت:با توجه به اراده دولت مبنی بر اداره کشور بدون اتکا به درآمدهای نفتی در سال آینده این اراده را متاثر از فرامین مقام معظم رهبری دانست و روسای ادارات ورزش و جوانان استان را ملزم به آمادگی برای مدیریت در چنین شرایطی دانست و لزوم فراهم سازی شرایط حضور بخش خصوصی در ورزش را یکی از راهکارهای کارهای تحقق برنامه‌ها در شرایط کنونی دانست و گفت: نباید رفتارها به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی گمان کند دولت رقیب او در سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش است. 
گفتنی است گردهمایی یک روزه روسای ادارات ورزش و جوانان فارس با هدف بررسی عملکرد فصلی این ادارات در بخش‌های مختلف نظیر حقوقی، روابط عمومی، فنی و مهندسی، امور مالی، اداری، بودجه و ماده ۸۸ در شهرستان ارسنجان برگزار شد.
انتهای پیام /  101
764 کلیک ها  پنج شنبه, 23 آبان 1398 14:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط