• معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

حضور خیرین در حوزه ورزش به یک فرهنگ در فارس تبدیل شده است / در این دولت 4 برابر تاریخ ورزش فارس زیر ساخت احداث شده است

راستین آنلاین:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: حضور خیرین در حوزه ورزش به یک فرهنگ در استان فارس تبدیل شده است.

محمود رضایی که پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه در مراسم تجلیل از خیرین ورزشی جنوب فارس در لارستان سخن می گفت با بیان اینکه فرهنگ خیر از دیرباز در میان مردم فارس خصوصاً مردم نیک اندیش جنوب این استان ساری و جاری  بوده است افزود: امروز شاهد تغییر رفتار خیرین از کمک کردن های موردی به افراد به سمت خیر در حوزه مسائلی هستیم که جامعه از آن منتفع می شود.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از خیرین حوزه ورزش فارس، حضور نیک اندیشان و خیرین در ورزش را اتفاقی مبارک دانست و گفت: کار کرد حضور خیرین در ورزش دو نتیجه عمده را در جامعه در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس فراهم سازی شرایط و زیرساخت‌ها برای افزایش سطح سلامت جسم و روان شهروندان از یک‌سو و فراهم سازی ساز و کار زندگی اجتماعی برای شهروندان را دو اثر مهم حضور خیرین در ورزش دانست و گفت:ایجاد اماکن ورزشی و ترغیب خانواده ها به حضور در این اماکن ضمن فراهم سازی شرایط برای افزایش سطح سلامت جسم و روان شهروندان شرایطی به وجود خواهد آورد تا فرد از زندگی منزوی گونه دیجیتالی کنونی فاصله و به زندگی اجتماعی حاصل از فعالیت‌های ورزشی نزدیک‌تر شود.

رضایی نیک اندیشی خیرین را نتیجه توسعه احساس عزت نفس در انسان هایی دانست که منافع جامعه برای آنها مهم است و با بیان اینکه باید این احساس نسل به نسل به نسل های آینده انتقال یابد گفت: من احساس می‌کنم که برای سخن گفتن در مقابل خیرین باید به احترام آنها ایستاد و سخن گفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به خدمات دولت در حوزه ورزش استان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه با افتخار می‌گویم در این دولت چهار برابر تاریخ ورزش استان زیرساخت‌های ورزشی احداث و به بهره برداری رسیده است افزود: هزینه کردن در ورزش در مقابل منافع حاصل از آن به هیچ عنوان هزینه محسوب نمی شود.

رضایی تعدد پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح در استان را مایه مباهات خواند و با تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: امروز در جای‌جای استان آنقدر پروژه وجود دارد که ما نگرانی برای حضور مستمر مسئولان کشوری برای افتتاح پروژه ورزشی در فارس نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تلاش هدفمند عده‌ای برای ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام را تلاشی بیهوده دانست و گفت: علیرغم تمام مشکلات و تحریم های موجود سرمایه اجتماعی نظام پس از 4 دهه حفظ و توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه خیال خام عده‌ای بر این بود که نظام  بهمن ۹۷ را به خود نخواهد دید افزود: سال گذشته وزیر امور خارجه آمریکا ۱۲ پیش شرط را برای مذاکره با جمهوری اسلامی تعیین کرده بود اما همین سرمایه اجتماعی انقلاب و نظام باعث شد تا اکنون از مذاکره بدون پیش‌شرط سخن به میان آید.

گفتنی است در این مراسم که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی برگزار شد از خیرین شهرهای لار، گراش، اوز و خنج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /  101
931 کلیک ها  جمعه, 17 آبان 1398 12:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا