چاپ کردن این صفحه

مجموعه ورزشی پارسیان لامرد در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس از بهره برداری مجموعه بزرگ  ورزشی پارسیان لامرد در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به فارس خبر داد. 

 
 
حیدر علی کامیاب که ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه در حاشیه سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به جنوب فارس در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود: این مجموعه بزرگ و زیبا در ۳ هکتار زمین و زیربنای ۶۵۰۰ متر احداث شده است. 
وی با بیان اینکه مجموعه بزرگ پارسیان لامرد شامل یک سالن سرپوشیده چند منظوره با ظرفیت حضور ۲۵۰۰ تماشاچی،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ۶ سالن تخصصی برای فعالیت رشته های مختلف ورزشی و ساختمانهای اداری است افزود:این مجموعه بزرگ و بین المللی  با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی وزارت نفت احداث شده  و طی چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید. 
دبیر شورای عالی ورزش استان  توسعه زیرساخت‌های ورزشی فارس با نگاه عدالت محورانه  را یکی از شاخصه های عملکرد دولت تدبیر و امید در این استان دانست و با تاکید بر حمایت  استاندار فارس از روند توسعه زیرساخت‌ها در ورزش گفت: شناخت دقیق استاندار از ظرفیت ها و نقاط قوت و نقاط ضعف استان باعث شده تا تصمیم گیری ها و اجرای برنامه‌های لازم برای توسعه ورزش در فارس سریع تر و دقیق تر انجام شود. 
کامیاب بر نقش نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در تسریع روند جذب اعتبار این پروژه تاکید کرد و گفت: مردم قدرشناس و نیک اندیش جنوب فارس شایسته خدماتی هستند که شاید  تا پیش از این در تحقق آنها نوعی تعلل ایجاد شده بوده است.
انتهای پیام /  101
1540 کلیک ها  چهارشنبه, 15 آبان 1398 14:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط