• استاندارفارس:

ورزشگاه پارس می تواند یک دهکده ورزشی برای برگزاری رقابت‌های بزرگ باشد

راستین آنلاین:استاندار فارس گفت: ورزشگاه پارس می تواند یک دهکده ورزشی برای برگزاری رقابت‌های بزرگ باشد.

عنایت الله رحیمی که در دیدار سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیک برتر فوتبال کشور سخن می گفت،با استقبال ازانتخاب ورزشگاه پارس شیراز برای میزبانی فینال جام حذفی کشورافزود:به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان ازمیزبانی فارس در رقابت های بزرگ ملی ،آُسیایی،جهانی و بین المللی حمایت می کنم.
وی از رایزینی استان فارس برای گرفتن امتیازپشتیبانی از مسابقات جام جهانی فوتبال در قظر خبر دارد و گفت: شیراز ظرفیت‌های مناسبی برای میزبان‌های بزرگ بین المللی دارد.
رئیس شورای برنامه ریزی استان فارس با تاکید بر اهمیت اقتصاد در ورزش،
به سهم 5 درصدی ورزش از تولید ناخالص داخلی در برخی کشورها اشاره کرد و افزود: اختصاص یک درصد ازمنابع بودجه ای دولت  براساس بند ب ماده 117 به توسعه زیرساخت‌های ورزشی حکایت از توجه ویژه دولت به توسعه ورزش و اهمیت این مقولع در برنامه ریزی های کلان دارد.
رحیمی با تاکید براینکه در استان فارس نیز توسعه زیرساخت‌های ورزشی در رشته های مختلف با حمایت دولت ادامه خواهد یافت افزود: ورزشگاه پارس می تواند یک دهکده ورزشی برای برگزاری رقابت‌های بزرگ باشد و برای محقق شدن آن باید مشارکت بخش خصوصی را پر رنگ کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس نیز در این دیدارگفت: که در حال استاندارد سازی ورزشگاه پارس برای میزبانی فینال جام حذفی کشو هستیم.
حیدر علی کامیاب بابیان اینکه تمهید مقدمات لازم  برای این میزبانی انجام خواهد شد افزود: چمن ورزشگاهتعویض شده است و کلیه بخش‌های ورزشگاه با مشاوره سازمان لیگ برتر بر اساس استاندارد های کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)به روز رسانی شده است.
وی افزود: گیت‌های ورودی ورزشگاه نیز  می بایست نصب تا شرایط فروش بلیط به صورت الکترونیکی انجام شود تاعلاقمندان تماشای این دیدار و دیدار های آتی برگزار شده در این ورزشگاه بتوانند به راحتی در ورزشگاه حضور یابند.
انتهای پیام /  101
1292 کلیک ها  دوشنبه, 13 آبان 1398 11:23
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا