دو برد دلچسب تیم فوتسال تالاسمی فارس مقابل خوزستان

راستین آنلاین :تیم های فوتسال تالاسمی فارس و فوتسال تالاسمی خوزستان در روزهای جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی دو دیدار دوستانه رقم زدند.

 اولین بازی این دو تیم جمعه26مهر ساعت21:37 در سالن رضوان شیراز برگزار شد. این دیدار دوستانه با حضور بازیکنان مهدی رجبی(سرپرست تیم)، مهدی بازیار، حسین شریفی، حسین آجری، حسین روستا، میلاد ایمانی،محمرضا استوار،محمدحسین آرمان،امیرحسین تجرد،اصغر محمودی، پژمان بادپا، محمد کیانی، محمدصابر رحیمی، مرتضی زارع و کوروش مظفری با هدایت اکبر سلطانی از تیم فوتسال تالاسمی فارس و ایوب میاح، کریم طالب، مهزیار شیروانی، آرمان ممبینی، دانیال مرادی، مسلم خادم، محمد زارع، محمد عمله گل و مجیدزارع از تیم فوتسال تالاسمی خوزستان برگزار شد.

شروع جنجالی این بازی با گل دقیقه 9 حسین شریفی به دروازه تیم خوزستان رقم خورد و گل های دیدنی حسین روستا و حسین شریفی در دقیقه 16و19 بازی ندای اتمام این نیمه بدون گل را برای خوزستانی ها داد. پس از شروع نیمه دوم مهدی رجبی مجال هیچ عملکردی را به تیم خوزستان نداد و در دقیقه 4 بازی گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد و دقایقی بعد گل حسین آجری در دقیقه 15نتیجه بازی را 5 بر 0 به نفع تیم فوتسال تالاسمی فارس کشاند، اما گل دقیقه 16 مهزیار شیروانی بازیکن تیم تالاسمی خوزستان باعث شد امید تازه ای برای این تیم رقم بخورد ولی در انتها و در دقیقه 20 بازی حسین روستا با زدن گل ششم پایان پر گل این دیدار را به نفع تیم فوتسال تالاسمی فارس نوید داد. این دیدار دوستانه با نتیجه 6 بر 1 به نفع تیم فوتسال تالاسمی فارس پایان یافت و امید خوزستانی ها برای برد را به دیدار بعدی این دو تیم موکول کرد.

دیدار دوم این دو تیم شنبه 27 مهر در حالی در سالن کارگران شیراز ساعت 17:43برگزار شد که در نیمه اول بازی تیم فوتسال تالاسمی فارس پر قدرت تر و با صلابت تر از دیدار قبلی 5 گل زیبا را در دروازه حریف خوزستانی خود کاشتند که زننده این گل های تماشایی، اصغر محمودی، مهدی رجبی و حسین شریفی بودند.

نیمه دوم بازی گلی برای هر دو تیم در بر نداشت و نتیجه بازی 5 بر 0 به نفع تیم فوتسال تالاسمی فارس پایان یافت.
رقابت دوستانه دو روزه این دو تیم با قضاوت علی سلطانی(داور اول)، محسن رشیدی(داور دوم)، علی فتحی(داور سوم) و همچنین با حضور  نرجس فولادی، محمدجواد کشاورز، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان، فرهاد پرتویی (ناظر)، محمد محمدباقری (پزشک یار) و اعضای انجمن تالاسمی فارس پیگیری شد.
انتهای پیام /  101
1633 کلیک ها  یکشنبه, 28 مهر 1398 12:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا