واکنش سرپرست تیم فوتبال فجر به یک حاشیه /برخی موضع گیری هاناشی ازعدم وجود اطلاعات کافی است

راستین آنلاین:نمایش قابل قبول تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل استقلال تهران در جام حذفی گرچه باعث شد تا بسیاری از کارشناسان برای این تیم حساب ویژه‌ای باز کنند اما این بای حاشیه هایی را نیز به دنبال داشت.


 یکی از این حواشی که باعث بروز واکنش‌های متعددی در فضای مجازی وحتی بخش هایی از رسانه ملی شد،انتشار فیلمی بود که در آن بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهید سپاسی با استفاده از یک دستگاه اتوبوس متعلق به شرکت اتوبوسرانی تهران به استادیوم آزادی منتقل شده بودند.
 برخی منتقدین با انتقاد از انتخاب این نوع وسیله حمل و نقل معتقد بودند که استفاده تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از این نوع اتوبوس شأن این تیم و باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داده است.
 اما سرپرست تیم فوتبال شهید سپاسی نیز با انتقاد از برخی موضع گیری ها که به اعتقاد او از روی عدم وجود اطلاعات کافی است، نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان داد و گفت: برخی رفتارها ناشی از شیطنت است .
عباس زارع با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی همواره در سفرهای برون استانی خود از وسایل نقلیه استاندارد و در خور شأن این باشگاه استفاده می‌کند و در سه سال گذشته نیز در سفر به استان تهران و استانهای شمالی کشور همواره از یک دستگاه اتوبوس VIP استفاده کرده است.
 وی با بیان اینکه در سفر اخیر این تیم به تهران برای انجام بازی مقابل تیم فوتبال استقلال نیز از قبل برای استفاده از این دستگاه اتوبوس VIP هماهنگی های لازم به عمل آمده بود افزود: در طول سه سال گذشته این دستگاه اتوبوس همواره در استان تهران در خدمت باشگاه بوده است.
 زارع با بیان اینکه روز چهارشنبه راننده اتوبوس مذکور با وی تماس حاصل کرده و اعلام می‌کند که بر اساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می بایست این دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین اربعین چهارشنبه شب به مرز مهران مراجعت کند افزود: راننده تمام تلاش خود را برای معرفی خودروی جایگزین انجام داد اما موفق نشد حتی یک دستگاه اتوبوس VIP را برای ایاب و ذهاب تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از هتل به ورزشگاه تامین کند.
 سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه از زمان حضور بازیکنان کادر فنی و... این تیم فوتبال در فرودگاه تهران اتوبوس VIP مسئولیت ایاب و ذهاب آن‌ها را بر عهده داشته است گفت: تنها برای انتقال بازیکنان و کادر فنی از هتل به ورزشگاه در روز پنجشنبه مجبور به استفاده از اتوبوس شرکت واحد شدیم.

IMG 20191018 WA0089

اتوبوسی که زارع می گویدتیم فوتبال فجر شهید سپاسی در سفر به تهران و شمال کشور ازآن استفاده می کند


 وی با بیان اینکه تأمین همین یک دستگاه اتوبوس شرکت خط واحد تهران هم بسیار سخت بوده است گفت: در شرایطی که تمام ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی کشور حتی مینی بوسهای سپاه پاسداران هم برای انتقال زائران به مرزهای غربی کشور اعزام شده بودند پرداختن به موضوعات اینچنینی توسط برخی افراد و حتی صدا و سیما به شیطنتی عجیب شبیه است.
وی با اشاره به سابقه چند ساله خود در فوتبال کشور به آن هم به عنوان سرپرست گفت: گمان می کنم بعد از این همه سال با وظایف سرپرست آشنا هستند اما نمی‌دانم در شرایطی که نمایش قابل قبول تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مقابل استقلال تهران باعث غرور طرفداران این تیم شد چرا عده‌ای با ایراد گرفتن به وسیله نقل و انتقال بازیکنان از هتل به ورزشگاه به دنبال کم ارزش کردن این نمایش قابل دفاع هستند.
سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای استفاده این تیم از اتوبوس شرکت خط واحد تهران را به مدیران ورزش و جوانان استان نسبت می دهند افزود: تامین وسیله ایاب و ذهاب و اسکان و بر عهده باشگاه و وظیفه سرپرست است.
زارع ادامه داد: در چند سال گذشته که به عنوان سرپرست در خدمت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی بودم با برنامه ریزی دقیق همواره از بهترین وسایل نقلیه هوایی و زمینی برای عزیمت به شهرهای میزبان رقابت‌های مختلف استفاده کرده ایم.
 وی با بیان اینکه به جای پرداختن به حاشیه‌ها باید به دنبال کمک کردن به نمایندگان فارس در مسیر صعود به لیگ برتر باشیم افزود: بسیاری از کارشناسان معتقدند نمایش خیره کننده ۱۱۰ دقیقه ای فجر شهید سپاسی مقابل تیم استقلال نوید روزهای خوبی را برای این تیم می دهد.

انتهای پیام /  101
1822 کلیک ها  شنبه, 27 مهر 1398 14:10
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا