عزم جزم استاندار فارس برای حمایت از ورزش بانوان

استاندار فارس  در مراسم تقدیر از بازیکنان لیگ برتر هندبال فارس ، توجه به ورزش را  یک راهبرد و استراتژی در مدیریت خود دانست و تاکید کرد که به این حوزه به عنوان تاکتیک نگاه  نمی کند.  عنایت الله رحیمی  با بیان اینکه نشاط و تندرستی بین جوانان آینده بهتری برای کشور رقم خواهد زد ، ورزش را از راهکارهای دستیابی به این نشاط دانست و در ادامه افزود: بی تردید سرمایه گذاری در ورزش سبب کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.

 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه ورزش زمینه سلامت روحی و جسمی مردم را فراهم کرده و سلامت جامعه از مسیر ورزش می گذرد ، عنوان کرد: افراد سالم می توانند توسعه پایدار را برای کشور به ارمغان بیاورند.
 
 
استاندار فارس با ابراز خرسندی از درخشش هندبالیست های استان فارس ، اظهار کرد: شما ورزشکاران نماینده استان فارس در سطح ملی و نماینده کشور در سطوح بین المللی هستید و به عنوان سفیران این مرز و بوم پرچم  ایران  را بر سکوهای قهرمانی به اهتزاز در می آورید.
 
 
 
رحیمی با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان به ویژه در رشته هندبال یادآور شد: بی شک پرداختن به یک شهر و شهرستان هدف اصلی ما  را محقق نخواهد کرد بلکه رویکرد مدیریت استان توجه به همه نقاط استان در کنار هم است.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه در حد مقدورات از تیم های ورزشی حمایت خواهیم کرد ، گفت: این حمایت از تیم های ورزشی بانوان دو چندان خواهد بود چرا که در ادوار گذشته امکان حضور در میادین ورزشی برای این قشر کمتر فراهم بوده است.
 
 
 
وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزش استان فارس در دولت تدبیر و امید جهش آشکاری داشته است ، عنوان کرد: در 6 سال گذشته با نگاهی عدالت محور به همه شهرها و روستاهای استان توجه شده و حداقل امکاناتی که تامین آنها میسر بوده در اختیار مردم همه نقاط استان قرار گرفته است.
 
 استاندار فارس همچنین به تنگناها و مشکلات اقتصادی که در حال حاضر کشور با آن مواجه شده اشاره کرد و افزود: بی شک ورزشکاران و جامعه ورزشی ما می دانند مطالبات باید معقول و منطقی و بر اساس توان و مقدورات موجود باشد.
 
رحیمی ادامه داد: ورزش زمانی که خودجوش و مردمی دنبال شود با توفیقات بیشتری همراه خواهد بود.
انتهای پیام /  101
788 کلیک ها  یکشنبه, 21 مهر 1398 15:23
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا